Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Egipskie przedstawicielstwo z nowym dyrektorem

Ahmed Sobhi Ismail został dyrektorem biura ds. turystyki przy ambasadzie Egiptu w Polsce. Na stanowisku tym zastąpił Ahmeda Shokry’ego, który swoją kadencję zakończył we wrześniu.

Ahmed Sobhi Ismail zawodowo z turystyką związany jest od 15 lat. W tym czasie piastował różne stanowiska w Egipskiej Organizacji Turystycznej (Egyptian Tourism Authority – E.T.A.), był m.in. dyrektorem biura promującego nurkowanie w kraju faraonów. Do jego obowiązków należało promowanie Egiptu jako destynacji turystycznej. Reprezentował swój kraj w czasie różnych imprez branżowych, takich jak np. międzynarodowe targi. Ahmed Sobhi Ismail włada czterema językami, poza arabskim, zna angielski, hiszpański oraz francuski, planuje też rozpocząć naukę polskiego. 
Nowy dyrektor, który ma wykształcenie marketingowe, stawia sobie bardzo ambitne plany. – Polska zajmuje dziś w Egipcie szóste miejsce pod względem ilości turystów przyjeżdżających do naszego kraju. Zamierzam ten wynik nie tyle utrzymać, co poprawić – zdradza Ahmed S. Ismail. – Każdego roku chciałbym zwiększać liczbę gości z Polski odwiedzających Egipt o ok. 100 tys. – informuje dyrektor i dodaje, że tegoroczne statystyki są bardzo obiecujące,
w okresie styczeń–czerwiec z kraju nad Wisłą na egipskie wakacje wyjechało ok. 270 tys. osób. W realizacji ambitnych planów długofalowym celem jest bowiem osiągnięcie liczby miliona Polaków odwiedzających rocznie Egipt, pomóc mają intensywne działania marketingowe. – Będziemy prowadzili kampanie reklamowe samodzielnie i we współpracy z biurami podróży oraz
touroperatorami, organizowali i współfinansowali wyjazdy studyjne, przygotowywali materiały informacyjne.
W naszych planach jest również edukacja dzieci i młodzieży. Chcemy organizować konkursy, w których nagrodami będą pięknie wydane książki o historii Egiptu – wymienia Ahmed S. Ismail. Ahmed S. Ismail dostrzega popularność Egiptu w Polsce jako destynacji kojarzonej z wypoczynkiem w luksusowych hotelach, nad ciepłym Morzem Czerwonym. By zachęcić Polaków do ponownego wyjazdu do kraju faraonów, zamierza promować także turystykę niszową. – Osoby, które znają kurorty, nadal będą mogły ciekawie spędzić wakacje w Egipcie, wybierając się do ośrodków hisotryczno-kulturalnych,
na odkrywanie pustyni, czy na nurkowanie. Właśnie tego typu wyprawy chcemy mocno wspierać – konkluduje dyrektor. MG 


2012-10-15 16:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter