Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Nie kupuj lojalności, jeśli nie jesteś gotów za nią płacić

Wykłady zaprezentowane podczas I Ogólnopolskiego Forum Agentów cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Największy entuzjazm wzbudziło wystąpienie prof. Magdaleny Kachniewskiej z SGH, poświęcone budowaniu lojalności klienta. Jak wyjaśnia prof. Kachniewska, musimy się nauczyć rozróżniać rodzaje lojalności. Najbardziej przywiązująca, a co za tym idzie opłacalna, jest lojalność emocjonalna. Dobre skojarzenia, indywidualizacja oferty, natychmiastowa odpowiedź na oczekiwania konsumenta – to rodzi stały związek z agentem i bezpośrednio przekłada się na efektywność sprzedaży oferty. Lojalność klienta nie powinna być oparta na motywacjach finansowych. Taka wierność kończy się z końcem „opłacalności”. Podobnie jest z wszelkiego rodzaju prezentami – „przekupstwo” nie prowadzi do prawdziwej lojalności – klienci będą wracać, z żądaniem kolejnych „prezentów”. PAX

Pełna relacja w następnym numerze Wiadomości Turystycznych (WT 24)

27 listopada, I Ogólnopolskie Forum Agentów, Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Warszawa 




2012-12-05 16:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter