Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Grecos jeszcze bliżej Grecji

Grecos Holiday zaprezentował ofertę na sezon lato 2013. Wśród nowości pojawiły się dwie wyspy oraz półwysep Chalkidiki. W ofercie znalazło się też kilka programów objazdowych łączących zwiedzanie z wypoczynkiem.

Miniony rok zakończył się dla Grecos Holiday wzrostem liczby obsłużonych klientów. – W 2011 r. z Grecos Holiday na wakacje wyjechało niecałe 45 tys. osób, w 2012 r. swój urlop zrealizowało z nami ok. 55 tys. turystów – mówi Janusz Śmigielski, wiceprezes Grecos Holiday. Przez siedem lat obecności na rynku firma zorganizowała wakacje dla ponad 200 tys. osób, przy czym ponad 80 proc. gości wybrało się z Grecosem do Grecji. Kolejny sezon ma być jeszcze lepszy, a to m.in. za sprawą nowości produktowych. Dotyczą one zarówno standardu jak i rodzaju zakwaterowania. W tegorocznej ofercie znalazły się hotele renomowanych sieci, jak np. Mitsis Hotels, Aquis Hotels, Aquila, ale też oferty budżetowe, obejmujące obiekty trzygwiazdkowe, jak również apartamenty i wille. Te ostatnie to propozycja dla osób, które chciałyby spędzić urlop we własnym tempie i gronie, z dala od innych turystów. 

Trzy nowości
Na Lefkadzie Grecos oferuje pakiety obejmujące przelot czarterem połączony z pobytem w willi, wynajmem samochodu oraz opieką rezydenta. – Oferowane przez nas wille mają od dwóch do czterech, a nawet pięciu sypialni, prywatny basen, są też w pełni wyposażone, tak by klienci mogli swobodnie przyrządzić własne posiłki – wymienia Magdalena Czech, product manager w Grecos Holiday. Wśród nowości, poza Lefkadą, wymienić należy Kefalonię, (wyspę spopularyzowaną przez kręcony na niej film „Kapitan Corelli”) oraz Chalkidiki, które Grecos Holiday chce dla Polaków odkryć na nowo. Zmianie uległ też layout katalogu. Pojawiły się opinie o hotelu oraz jego oceny z portalu HolidayCheck, wyróżniono formułę wyżywienia, wymieniono najważniejsze cechy obiektu, dostępne wyloty, pojawiły się piktogramy oraz mini tabela cenowa, która pokazuje koszt wakacji w niskim, średnim oraz wysokim sezonie.W ofercie Grecos Holiday znajdują się także inne kierunki, a mianowicie Majorka i Turcja. Informacja ta jest istotna nie tylko z punktu widzenia produktu, ale też warunków współpracy, touroperator różnicuje bowiem prowizję agencyjną w zależności od sprzedanej destynacji. W wypadku Grecji i Hiszpanii wynagrodzenie waha się między 10 a 15 proc., przy Turcji wynosi 16 proc. Za sprzedaż objazdówek do końca lutego 2013 r. agenci otrzymają prowizję 16 proc. 

Prowizje, rabaty, szkolenia 
Pracownicy biur podróży mogą też liczyć na zniżki na własne wakacje. Także w tym wypadku wysokość rabatu uzależniona jest od obrotu. Przy widełkach 150–400 tys. zniżka wyniesie 20 proc., sprzedaż na poziomie 400–700 tys. oznacza rabat 30-procentowy, w razie gdy wolumen sprzedaży przekroczy 700 tys., od ceny wyjazdu agenci będą mogli odliczyć 40 proc. Touroperator w ramach wsparcia sprzedaży organizował będzie study toury oraz szkolenia produktowe, także w formie webinariów. Na prezentacji Grecos Holiday obecny był przedstawiciel ambasady greckiej w Polsce, Pantelis Giannoulis, attaché ds. ekonomicznych. – Każdego roku Grecję odwiedza ponad 15 mln osób, a turystyka jest tą dziedziną, która poniosła w czasach kryzysu najmniejsze straty – mówi Pantelis Giannoulis. Przedstawiciel ambasady podkreślał również, że jego kraj turystycznie funkcjonuje praktycznie przez cały rok. W sezonie lato 2013 Grecos Holiday będzie latał do 11 destynacji (w tym do dwóch na Krecie). Najpopularniejszą z nich jest nadal Kreta (Heraklion), co zgadza się ze statystykami rynkowymi (PZOT). Na kolejnych miejscach w raportach PZOT plasują się Rodos, Kreta (Chania), Korfu, Kos, Zakynthos, Kavala, Saloniki oraz Ateny. Udział Grecji w rynkowym torcie wyniósł w ubiegłym roku 16,6 proc., średni koszt wycieczki na osobę kształtował się na poziomie 2376 zł, a na rezerwację 5992 zł. Wyniki z przedsprzedaży lata 2013 wskazują na zwiększone zainteresowanie Grecją. Dziś jej udział w sprzedaży wynosi 17,1 proc.


7 grudnia, prezentacja oferty Grecos Holiday, InterContinental, Warszawa
 

2013-01-03 16:42:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter