Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Księgarnia WT | Zachowania konsumentów na rynku turystycznym

red. Barbara Dobiegała-Korona Rozwój turystyki, budowa rynku usług turystycznych, zachowania nabywców instytucjonalnych na tym rynku i konsumentów ...

- to zagadnienia nie tylko ważne dla literatury, ale decydujące o bogaceniu się kraju, o jego nowoczesności, o stopniu włączenia się w nowoczesne kierunki rozwoju społeczno-gospodarczego Polski.
Przygotowane odpowiednio kadry na każdym szczeblu i stanowisku związanym z turystyką przyczyniają się do lepszej realziacji przyszłych wyzwań i przyszłych celów w tej dziedzinie. Dlatego dobrze sie stało, że recenzowana pozycja niejako "wybiega" poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania sie potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym.

Czytelnik w sumie otrzyma kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji też, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. 
Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej


Autor: red. Barbara Dobiegała-Korona
ISBN: 978-83-60197-94-3
Rok wydania: 2010 
Oprawa: miękka
Format: 170 x 240
Liczba stron: 448 

>> Zamów już dziś!





Marketing usług turystycznych
wydanie II 
red.  Danuta Dudkiewicz 

Marketing usług turystycznych to podręcznik kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz dla osób zajmujących się organizacją i marketingiem turystycznym. Głównym celem książki jest przedstawienie w sposób kompleksowy znaczenia i rozumienia sensu działań marketingowych w turystyce - jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin gospodarki narodowej, a zarazem stającej się największą potrzebą społeczną współczesnych ludzi.
Podręcznik zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę branży turystycznej, prezentując ją w sposób syntetyczny i zwięzły.

Z recenzji prof dr hab. Krystyny Żelaznej 


Autor: red. D. Dudkiewicz
ISBN: 978-83-60197-77-6
Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka
Format: 170 x 240
Liczba stron: 278

>> Zamów już dziś!




Turystyka uzdrowiskowa w gospodarce regionu i kraju

Tadeusz Iwanek 

Niniejsza publikacja jest rezultatem wymiany myśli i poglądów związanych z szeroko rozumianą turystyką uzdrowiskową która została przeprowadzona podczas międzynarodowej konferencji naukowej poświęconej Turystyce uzdrowiskowej w gospodarce regionu i kraju zrealizowanej przez Wydział Turystyki WSZ Edukacja oraz Zespół Uzdrowisk Kłodzkich oraz Uzdrowisko Lądek - Długopole 


Wydawnictwo: WSZ Edukacja
Autor: Iwanek Tadeusz
ISBN: 83-87708-37-2
Liczba stron: 310
Oprawa: miękka
Format: 145 x 205
Rok wydania: 2006 

>> Zamów już dziś!






2013-04-25 09:54:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»



» Agnieszka Lis, kierownik biura LOT "Serce Kaszub"  » więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter