Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Reklama KRD to „prostactwo”

Cierpliwość przedstawicieli branży wobec doniesień medialnych, które powstają na bazie informacji prasowych Krajowego Rejestru Długów się kończy. Prezes Polskiego Związku Organizatorów Turystyki w ostrych słowach odniósł się do artykułu opublikowanego na łamach „Wirtualnej Polski”.

O fensywa na branżę turystyczną w komunikatach wydawanych przez Krajowy Rejestr Długów trwa od przeszło roku. Na fali medialnego oburzenia zeszłorocznymi upadkami firma opublikowała dane dotyczące zadłużenia biur podróży. Choć już wtedy ich wiarygodność została podważona („WT” 15, 1–15 sierpnia 2012), firma nie zaprzestaje budowania złej aury wokół branży turystycznej. W wydanym komunikacie Krajowy Rejestr Długów prorokuje kolejne „przykre niespodzianki” w branży turystycznej w zbliżającym się sezonie i straszy zadłużeniem organizatorów. Na te i inne prowokujące doniesienia KRD ostro zareagował samorząd. W cotygodniowym raporcie PZOT Krzysztof Piątek ostro zwrócił uwagę na teksty na portalu Wp.pl oparte na komunikatach KRD. W słowach skierowanych do redakcji witryny stwierdza: „Powinniście opatrzyć wasze artykuły standardowym tekstem ostrzeżenia przed reklamą, tzn.: »Ten artykuł zawiera lokowanie produktu oraz« zastanowić się nad misją dziennikarstwa”. Dalej czytamy: „Prostactwo formy reklamy uprawianej przez KRD wyróżnia tę firmę na tle innych ukrytych reklamodawców”. Oficjalny protest przeciwko praktykom stosowanym przez firmę wystosował prezes PIT Paweł Niewiadomski. (...) AO



>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 14 (16-31 lipca 2013) 




2013-07-17 16:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter