Ogólnopolskie Forum Agentów Biur Podróży to ważne wydarzenie branżowe.
W czasie spotkania, przyciągającego zarówno przedstawicieli touroperatorów jak i biur agencyjnych, można podyskutować o bieżących problemach branży i wspólnie wypracować rozwiązania, które poprawiają jakość współpracy między wszystkimi uczestnikami rynku turystyki wyjazdowej. Agenci, na codzień pozbawieni możliwości bezpośredniej rozmowy z szefami największych organizatorów turystycznych, mają okazję, zapytać topowych menedżerów turystyki o strategię rozwoju ich firm, a wzbogaceni tą wiedzą, zadecydować o kierunku rozwoju własnego biznesu. Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych od początku promuje Forum i bierze czynny udział w wzbogaceniu programu.
Artur Grocholski, prezes OSAT
Facebook – między sprzedażą a obsługą klienta
Trudno wyobrazić sobie, by firma świadcząca usługi turystyczne nie była obecna w internecie. Jednak sieć to nie tylko strona www, to także media społecznościowe, w tym jeden z najpopularniejszych ostatnimi czasy kanałów, jakim jest Facebook.
„Facebook – między sprzedażą a obsługą klienta” to kolejny temat wykładu przygotowanego dla uczestników II Ogólnopolskiego Forum Agentów Biur Podróży. Poprowadzi go Bartłomiej Rak z Socjomanii, który wskarze, w jaki sposób prowadzić profil firmowy na Facebooku, kiedy zdecydować się na tworzenie grupy, a kiedy na fan page i jak wykorzystać olbrzymi zasięg tego kanału dla rozwoju własnego biura podróży.
Ogólnopolskie Forum Agentów Biur Podróży to inicjatywa dwutygodnika „Wiadomości Turystyczne”. Skierowane jest do właścicieli i menadżerów biur agencyjnych. Stanowi płaszczyznę wymiany doświadczeń, inspiracji, okazję do zaprezentowania najlepszych rozwiązań i praktyk. Jest miejscem artykułowania problemów i twórczego ich rozwiązywania.
W tym roku, wzorem zeszłorocznej edycji Forum Agentów Biur Podróży, organizowanego przez redakcję Wiadomości Turystycznych, zaprosimy przedstawicieli świata agencyjnego i touroperatorskiego na spotkania z praktykami z różnych dziedzin, którzy poruszą tematy istotne dla przedsiębiorstw turystycznych.