Buduj lojalność klientów
Programy lojalnościowe to doskonałe narzędzie tworzenia i utrzymywania więzi z klientami. Nie tylko zwiększają przywiązanie nabywców do danej marki, ale znacznie pogłębiają wierność wobec niej. Jednak nie wszystkie obecne na rynku rozwiązania są skuteczne. W tym numerze radzimy, jak optymalizować skuteczność własnego programu lojalnościowego.
Przez długi okres programy lojalnościowe w Polsce były domeną koncernów paliwowych i hipermarketów. Obecnie coraz więcej branż odkrywa zalety tego niezwykle skutecznego narzędzia marketingowego, w tym branża turystyczna – touroperatorzy, agenci, hotele, atrakcje turystyczne, muzea, linie lotnicze itd. Nic dziwnego, gdyż systemy lojalnościowe mają prawie same zalety: zwiększają przywiązanie klienta do marki, pozwalają na wyróżnienie firmy wśród setek innych o podobnej działalności, skracają dystans między przedsiębiorstwem, a odbiorcą. To wszystko procentuje pogłębieniem lojalności klienta, która w końcowym rozrachunku ma przełożenie na zwiększenie zysków firmy. Jednak bardzo często programy lojalnościowe nie przynoszą zamierzonych efektów, a jedynie generują koszty. W ostatnim numerze „Wiadomości Turystycznych” podpowiadaliśmy jak planować i tworzyć programy lojalnościowe, w tym radzimy, co zrobić by odniosły sukces i zapewniły firmie wiernych klientów. Wystarczy kilka prostych kroków, aby twój program się wyróżnił. (...) AO
>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystyczne nr 9 (1-15 maja 2014)
2014-05-15 16:35:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»
wh0cd363431 <a href=http://cleocinonline.review/>cleocin</a> <a href=http://acyclovir-400mg.gdn/>read this</a> <a href=http://buy-zithromax.tech/>buy zithromax online</a> <a href=http://lowcostcialis.gdn/>where to order cialis</a> <a href=http://advair-diskus.gdn/>advair diskus</a> <a href=http://buy-elimite.tech/>elimite cost</a>