Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Ślub na Teneryfie

Turystyka ślubna to niszowy produkt, który jednak przynosi organizatorom coraz więcej zysków. Młodzi ludzie chętnie rezygnują z tradycyjnej imprezy w restauracji i wolą wziąć ślub w podróży. Teraz mogą już wybierać w ofertach touroperatorów, również w Polsce.

Biznes ślubny ma potencjał, który od zawsze pozwalał zarobić w naszym kraju stylistom, fryzjerom, krawcom, firmom cateringowym i właścicielom lokali gastronomicznych. Ci ostatni zaczynają jednak nieznacznie tracić swój dochodowy biznes z powodu mody na śluby za granicą. Na razie nie ma dokładnych danych, jak dużo par decyduje się na zawarcie małżeństwa w podróży.

W stylu włoskim
Podczas ostatniego posiedzenia Międzynarodowej Konferencji Hospitality & Tourism Management ICOHT w 2013 r. podano wstępne szacunki, które mówią o wzroście turystyki ślubnej, od 2007 do 2012 roku, o ponad 75 proc. Można sobie tylko wyobrazić, jak duże przychody może generować ten produkt, skoro każdego dnia na całym świecie zawieranych jest ponad 100 mln małżeństw. (...) SM

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych nr 13(1-15 lipca 2014)

2014-07-04 16:04:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter