Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Polska oferta zimowa wciąż mało atrakcyjna


Polska oferta zimowa wciąż mało atrakcyjna Końcówka sezonu letniego, to dla branży początek przygotowań do zimy. W zeszłym sezonie, aby przyciągnąć zagranicznych turystów w polskie góry, usługodawcy i organizatorzy kusili przystępnymi cenami i szerokim wachlarzem usług dodatkowych. Wszystko po to, aby zrekompensować niepewne warunki pogodowe i drogie stoki. Czy w tym sezonie będzie tak samo?

Polska Organizacja Turystyczna opublikowała analizę konkurencyjności cenowej polskiej oferty turystycznej w sezonie zimowym 2013/2014. W badaniu porównano ceny usług w polskich górach z ofertami konkurentów na rynkach czeskim, słowackim, austriackim i niemieckim. Na ich podstawie można wysnuć wnioski dotyczące tego, jak ceny będą się kształtować w nadchodzącym sezonie. (...) AO

>> Więcej przeczytasz w najnowszym numerze Wiadomości Turystycznych nr 17 (1-15 września 2014) 

 



2014-09-01 12:20:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

2014-09-02 09:43 Aneta

A tak naprawdę to kto zagranicą wie o tej polskiej ofercie na zimę?! Polska Organizacja Turystyczna głównie zajmuje się dalekimi krajami azjatyckimi, na Europę środków już brakuje. A trudno sobie wyobrazić, że ktoś z Szanghaju czy Delhi wybierze się do Polski na narty.

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter