Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Czytaj w najnowszym numerze WT 3/2015


ROZMOWA NUMERU Organizatorzy w sieci - Marek Andryszak
Obawy agentów się potwierdzają - jak mówi Marek Andryszak, prezes TUI, rozwój sprzedaży przez internet jest nieunikniony. Za trzy, cztery lata ten kanał dystrybucji może stanowić w branży aż 40 procent całej sprzedaży.



Z OKŁADKI:
Itaka zamyka się na agentów
Największy polski touroperator poszerzył kanały sprzedaży własnej. Agenci obawiają się, że skutkiem tego będzie masowe wypowiadanie umów. Już szykują oręż do walki o swoje prawa i planują wnieść sprawę do sądu.
• Turysta okiem Google. Internet ważnym źródłem inspiracji.
Badanie zachowań turystów pokazało, jakie elementy odgrywają istotną rolę w trakcie poszukiwań wakacji.


BIURA
Exim wprowadził Maltę
To kolejny kierunek w ofercie touroperatora, gdzie przelot odbywa się tanimi liniami Ryanair. Oferta dostępna jest z wylotami z Wrocławia oraz z Krakowa.
Alfa Star z nową gwarancją
Biuro podróży w przeddzień upływu terminu ustawowego ogłosiło pozyskanie nowej gwarancji. Zabezpieczenia w kwocie 20 mln zł organizatorowi udzieliło TU Europäische Reiseversicherung AG.

REGIONY
KIT Karnawał Smaków
Od 24 stycznia do 8 lutego Małopolska zaprasza zainteresowanych tradycjami kulinarnymi, produktami lokalnymi i zdrową żywnością do udziału w Karnawale Smaków.
Łódzki PIT walczy z „szarą strefą"
Pod koniec 2014 roku opublikowano II edycję Kodeksu Dobrych Praktyk. Jest to poradnik, który krok po kroku wyjaśnia jak zgodnie z prawem nalezy organizować wycieczki szkolne.

PRAWO
Jaką umowę podpisać na transport samolotowy
Występują dwie formy umów na transport samolotowy: w formie czarterów i w formie biletów rejsowych.
• Obowiązkowe potwierdzenie otrzymania gwarancji
Obowiązek ten wynika z art. 14 ust. 4 ustawy o usługach turystycznych. Nakłada ona obowiązek na organizatorów turystyki, którzy powinni zadbać, aby reprezentujący ich agenci również takie pisemne potwierdzenia posiadania gwarancji przekazali turystom.

PORADNIA
Dobre techniki sprzedaży kluczem do sukcesu
Korzystając ze sprawdzonych modeli sprzedaży pracownicy biur mogą w łatwy sposób nauczyć się finalizować transakcję.

SONDA
Czy centra informacji turystycznej powinny sie komercjalizować?




>>
Pamiętaj o prenumeracie

 

2015-02-02 09:50:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter