Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Czytaj w najnowszym numerze WT 6/2015

ROZMOWA NUMERU Budujemy wartość firmy. Jak podkreśla prezes Krzysztof Piątek, firma nie chce brać udziału w „wojnie cenowej”. Neckermann koncentruje swoją uwagę na zapewnieniu wysokiej jakości usług. 


Z OKŁADKI:
• Polska z produktem na ITB
Zakończyły się największe targi turystyczne i podróżnicze na świecie – ITB Berlin 2015. Polska zaprezentowała się z nowym projektem stoiska narodowego oraz nową koncepcją promocji kraju. Czy skutecznie? 

• Gospodarka naturalnym miejscem turystyki 
Wicepremier Janusz Piechociński ożywił ideę powrotu turystyki do Ministerstwa Gospodarki.

BIURA:
• Obiekty PRL-u na sprzedaż
Stowarzyszenie Zarządców Obiektów Rekreacyjno-Turystycznych obchodzi swoje 10. urodziny. Jednym z jego głównych celów jest rekomendacje obiektów nieskategoryzowanych w ramach ustawy o usługach turystycznych.
• TUI z ofertą dla młodych
Chilled days, lively nights - takim hasłem promuje się TUI. Touroperator chce zachęcić młodych wycieczkami, których program opiera się na plażowaniu za dnia oraz nocnej zabawie w najpopularniejszych zagranicznych kurortach.

REGIONY:
• Szlak dla podwodnych turystów
W Goniądzu ( woj. podlaskie) powstał pierwszy w Polsce podwodny szlak turystyczny. Na turystów płetwonurków czeka 1800 m podwodnej przygody.
• Podkarpackie z nowym szlakiem
PROT tworzy nowy, sieciowy produkt turystyczny pod hasłem „ Karpacki szlak ogrodów i domów historycznych”. Prace nad nim będą prowadzone przez najbliższy rok, ale szlak ożyje już tego lata. 

PRAWO:

• Jak rozpatrzyć reklamacje klientów?
Realizacja imprez w okresie zimowym wiąże się ze specyficznymi zagrożeniami dla klientów, które niejednokrotnie przejawiają się w późniejszych reklamacjach. 
• Umowa z klientem powinna być w formie pisemnej
Ustawa o usługach turystycznych w art. 14 ust. 1 wskazuje, iż umowa o świadczenie usług turystycznych polegających na organizowaniu imprez turystycznych wymaga formy pisemnej. 

PORADNIA:
• Jak sprzedawać ofertę na Facebooku?
Serwis społecznościowy już na stałe wpisał się w naszą codzienność. W Polsce korzysta z niego 9,2 mln użytkowników. Ten ogromny potencjał postanowili wykorzystać reklamodawcy i przedsiębiorcy. 

SONDA:
• Czy zaangażowanie osób popularnych gwarantuje sukces biura? 



>>
Pamiętaj o prenumeracie


2015-03-16 09:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter