Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Enovatis testuje rynki Europy Środkowo-Wschodniej

Kraje bałtyckie, Rumunia, Ukraina i Węgry - na tych rynkach chce do końca roku zaistnieć Enovatis SA z marką EasyGoWorld. Właściciel marek Wakacje.pl i EasyGo.pl, już od jakiegoś czasu obserwuje zainteresowanie sprzedawaną przez siebie ofertą wśród klientów z Ukrainy oraz Litwy.

– Fakt ten sprawił, że postanowiliśmy zbadać potencjał sprzedażowy w krajach Europy Wschodniej – mówi Piotr Siudak, prezes Enovatis SA. Na razie w ofercie nowo powstałych serwisów pod marką EasyGoWorld znajdą się pakiety wakacyjne oferowane przez polskich touroperatorów, z którymi Enovatis SA ma podpisane umowy agencyjne, oferta ma jednak przede wszystkim bazować na biletach lotniczych. – Jeśli pomysł przyniesie oczekiwane rezultaty finansowe, na dalszym etapie będziemy próbowali podjąć współpracę z touroperatorami obecnymi w poszczególnych krajach – dodaje Siudak. Obecnie trwają prace nad ostateczną formułą portalu. – Poszczególne wersje językowe są już gotowe, choć projekt znajduje się na razie w fazie testowej. Do końca roku powinniśmy rozpocząć działanie w ostatecznym kształcie – informuje prezes Enovatis. Marka EasyGoWorld będzie promowana wyłącznie w internecie, wykorzystując standardowe narzędzia e-commerce. Wartość projektu wynosi ok. 1,2 mln zł, projekt jest częściowo dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.

W kontekście zbliżającego się podsumowania sezonu prezes Siudak mówi, że kierowana przez niego firma osiągnie w tym roku wzrosty po stronie przychodów i dochodów na poziomie przekraczającym 20 procent. – Choć wiele z naszych przedsięwzięć może wyglądać spontanicznie, w rzeczywistości za podejmowanymi przez nas decyzjami stoją twarde liczby – podkreśla Piotr Siudak. Wśród takich „pseudo-spontanicznych” przedsięwzięć prezes wymienia przede wszystkim różne akcje marketingowe. W tym roku firma testowała sponsoring imprez masowych (m.in. festiwal Disco pod Gwiazdami w Zielonej Górze) oraz reklamę na ekranach zamieszczonych w placówkach bankowych na terenie całej Polski. –Zebraliśmy materiał, który pozwoli przeanalizować opłacalny, maksymalny koszt pozyskania klienta, jaki jesteśmy gotowi ponieść – podsumowuje akcje prezes Enovatis.

Marzena German

2015-09-25 13:29:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter