Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


North Events będzie promować Grecję w Polsce

W Warszawie otwarte zostanie Greckie Centrum Informacji Turystycznej. Celem jego założycieli jest promowanie kraju wśród Polaków w oparciu o ścisłą współpracę z naszą branżą. Z usług Centrum korzystać będą zarówno klienci indywidualni, jak i touroperatorzy oraz agenci, dla których Centrum ma być wsparciem merytorycznym i marketingowym.

– Jeśli klienci będą pytać o niecodzienną formę spędzania urlopu w Grecji, wiedzę tę przekażemy touroperatorom, by mogli zbudować odpowiedni produkt odpowiadający potrzebom klientów – zapowiada Leonidas Babanis, prezes North Events, firmy zajmującej się promocją Grecji zagranicą. Babanis chce być pomocny także w takich kwestiach jak pozyskiwanie materiałów zdjęciowych czy filmowych do wykorzystania przez branżę. – Z kolei dla greckiej strony będziemy partnerem reklamowym, dzięki nam Polacy będą mogli dowiedzieć się, co robić w Grecji, dokąd się wybrać na kolejne wakacje i w jakim czasie najlepiej podróżować – dodaje Leonidas Babanis, zastrzegając, że absolutnie nie zamierza konkurować z polską branża turystyczną. – Nie będziemy budować żadnych pakietów turystycznych, czy sprzedawać ofert. Naszym celem jest informowanie o urokach Grecji i wsłuchiwanie się w turystyczne potrzeby Polaków – tłumaczy szef North Events.

Centrum ma prowadzić aktywne działania informacyjne, poza biurem, do którego będą mogli przyjść potencjalni turyści z ulicy, zamierza regularnie wysyłać newslettery i realizować szeroko rozumiane działania promocyjne w Internecie. Zyski będzie czerpać ze współpracy z greckimi firmami. – Greccy partnerzy, jeśli będą chcieli pojawić się w naszych materiałach takich jak chociażby newsletter, będą za tę usługę płacić – tłumaczy Babanis.  Bazę klientów North Events zamierza budować systematycznie, ale już dziś zapowiada, że podstawę stanowić będzie co najmniej 7 tysięcy adresów pozyskanych w ramach organizacji wydarzenia Grecka Panorama. Jednym z pomysłów Babanisa jest stworzenie swoistego klubu osób zainteresowanych podróżami do Grecji. Członkostwo w nim ma być bezpłatne, a osoby, które zapiszą się do klubu będą nie tylko dostawały bieżące informacje o Helladzie, ale także otrzymają możliwość skorzystania z różnych zniżek na usługi w Grecji oferowanych przez tamtejszych partnerów stowarzyszenia.
Marzena German

2016-01-15 10:47:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter