Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Szkocja łączy siły z TripAdvisorem

Narodową Organizację Turystyczną Szkocji nawiązała współpracę z portalem TripAdvisor. Współpraca ma przebiegać dwutorowo, z jednej strony na zwiększyć ilość informacji na temat tej destynacji, jakie pojawiają się w sieci, z drugiej służy prowadzeniu kampanii wizerunkowej na rynkach kluczowych dla rozwoju szkockiej turystyki.



Na stronie Szkocji w TripAdvisorze mają się znaleźć informacje na temat destynacji i możliwości uprawiania turystyki przygotowane przez Narodową Organizację Turystyczną Szkocji. VisitScotland chce zaznajomić czytelników z największymi atrakcjami i postaciami związanymi ze Szkocją. Na jej stronie w TripAdvisorze znajdą się więc informacje na temat whiskey, kolei szkockich czy XVIII-wiecznego poety Roberta Burnsa.     

W ramach drugiego działania przewidziana jest kampania marketingowa prowadzona na rynkach brytyjskim, amerykańskim, francuskim i niemieckim – kluczowych dla szkockiej turystyki. 

Szkocja jest pierwszą europejską destynacją, która zdecydowała się na podjęcie współpracy z TripAdvisorem w celu podniesienia statystyk odwiedzin. VisitScotland nie ma jednak wątpliwości, że to dobry krok. – W erze cyfrowej kluczowe jest poszerzanie sieci kanałów dystrybucji, przy pomocy których informujemy o tym, co się dzieje w Szkocji. Obecnie naszą stronę visitscotland.com odwiedza 20 mln użytkowników rocznie. Dzięki współpracy z TripAdvisorem będzie nas czytało kilka milionów więcej – mówi Malcolm Roughead, prezes VisitScotland. MO

 

2016-04-12 14:28:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter