Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Czytaj w najnowszym numerze WT 09/2017

Piotr Henicz komentuje: Rekordowe wyniki przedsprzedaży.
Początek kwietnia przyniósł podsumowania przedsprzedaży sezonu Lato 2017. Wyniki przerosły oczekiwania, padły kolejne rekordy. Wczesne  bookingi to marzenie każdego touroperatora, mniej last minute w sezonie i spokojna sprzedaż.

Z OKŁADKI

 • Edukacja do poprawy

Jakość to słowo klucz także w szkolnictwie wyższym. Niski poziom nauczania daje co prawda szansę na ukończenie studiów większej liczbie osób, ale powoduje też, że uzyskane dyplomy tracą na wartości.

 • Kongresu w Turcji nie będzie

Nie doszło do skutku wyjazdowe spotkanie członków PIT, zaplanowane na maj.

ROZMOWA NUMERU

 • Warto inwestować w luksus

Grecja boryka się z problemami, ale turystyka wspiera lokalną gospodarkę. Andreas Andreadis, prezes SETE, Organizacji Greckich Przedsiębiorców Turystycznych, jest zdania, że kraj czeka jeszcze wiele turystycznych sukcesów.

BRANŻA

 • POT: Mniej badań i marketingu, wi ęcej działania

Marek Olszewski organizację chce prowadzić jak przedsiębiorca, a nie urzędnik, bo przecież jest ona częścią ważnego segmentu gospodarki.

 • Turecka branża znalazła się w trudnym momencie

Konflikt dyplomatyczny kraju z Niemcami i Holandią dokłada się do wizerunku kierunku niebezpiecznego, a to nie sprzyja pozyskiwaniu turystów.

 • Najlepsi w marketingu z Różami

Rainbow, Matimpex, Vogue Travel – to zwycięzcy konkursu Róża Kolumba.

 • Dobre prognozy dla polskiej turystyki według Światowej Rady Turystyki. W ciągu kolejnych 10 lat turystyka ma przynieść Polsce ponad 50 mld zł.

BIURA

 • ETI chce stać się liderem w sprzedaży wyjazdów do Egiptu

Wyróżnikiem nowego touroperatora mają być hotele Red Sea.

 • Itaka zadowolona z przedsprzedaży Lata 2017

O ponad 50 proc. więcej klientów niż rok wcześniej zarezerwowało wakacje z Itaką w ramach przedsprzedaży lata.  

 • Nowe spojrzenie na dynamiczne pakietowanie

„Podróżnicze puzzle” to nieformalna nazwa nowego produktu Prestige Tours.

  • Oasis Tours po liftingu znów na rynku. Tomasz Wrześniewski został prezesem Oasis Tours.

REGIONY

 • Połączyć agroturystykę z turystyką pro zdrowotną

W tym roku na targach Agrotravel wiele czasu poświęcono zdrowiu i urodzie. To kolejny mocny punkt Świętokrzyskiego.

 • W Polsce brakuje skomercjalizowanej oferty turystyki kulinarnej

Mimo dużego zainteresowania kulinariami, na polskim rynku turystyki kulinarnej na razie nie ma.

 • Bałtów z nowym centrum konferencyjnym i turystyką aktywną. Kompleks szuka pomysłów na przyciągnięcie większej liczby klientów.

 • Centrum Kopernik deklaruje lepszą współpracę z biurami. Zmiana ma usprawnić zakup biletów i zmniejszyć kolejki do Centrum.

DESTYNACJE

 • Dubaj dobrym miejscem na wakacje

Emirat jest dziś czwartą najczęściej odwiedzaną na świecie destynacją.

 • Portugalia przebudowuje zamki na hotele

Program rządowy ma na celu zachowanie zabytków oraz ich zamianę w obiekty turystyczne przynoszące dochód.

 • Przedsiębiorcy z Salonik zaprezentowali potencjał miasta

Workshop miał przybliżyć polskim partnerom mocne strony greckiego miasta, będącego dobrą bazą wypadową na półwysep Chalkidiki.

TURYSTYKA MORSKA

 • Urlop na morzu w wersji krótkiej

Rejs promem to nie tylko przejazd, także pomysł na krótki urlop połączony z przygodą.

 • Organizatorzy rejsów stawiają na specjalizację

W Polsce działa kilku dużych organizatorów rejsów morskich. I choć sprzedają praktycznie ten sam produkt, znaleźli mądry sposób na konkurowanie.

 • Z Disneyem po Renie

Rejsy to nie tylko produkt luksusowy, jest też oferta premium.

PRAWO

 • Umowa sprzedaży to większa odpowiedzialność

Współpraca pomiędzy biurami odbywa się na podstawie umowy agencyjnej lub umowy sprzedaży. Konsekwencje zawarcia każdej z nich są zupełnie inne.

PORADNIA

 • Znajdź klientów w Internecie

Wydawałoby się, że 27 mln osób korzystających na co dzień z Internetu to niewyczerpane źródło klientów. Posiadanie własnej strony czy fanpage’a na FB to dziś konieczność, trzeba jednak wyjść dalej i aktywnie poszukiwać klientów w sieci. SYLWETKA

 • Klienta traktować indywidualnie

Małgorzata Matląg, dzięki takiej strategii, pod koniec 2016 roku została prestiżowym agentem Itaki.




 »zamów prenumeratę

2017-04-28 14:29:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter