Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Czytaj w najnowszym numerze WT18/2017

Lidl Podróże wywołał burzę

„Wiadomości Turystyczne” dokładnie rok temu pisały, że Lidl planuje uruchomić własny portal turystyczny. Kiedy zapowiedzi stały się rzeczywistością i opublikowano pierwsze oferty, na rynku zawrzało. – Nie ma takiej możliwości, by Lidl sprzedawał tę samą ofertę co agenci, tyle że w niższej cenie – zapewnia Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours.


Z OKŁADKI

 • Albania zwalnia zagranicznych inwestorów z podatków

Kraj tworzy pakiet bonusów, które mają zachęcić przedsiębiorców do inwestowania w infrastrukturę.

ROZMOWA NUMERU Doceniamy krajowy rynek

Z Zoltánem Gullerem prezesem Węgierskiej Agencji Turystycznej (Magyar Turisztikai Ügynökség), o tym jak wygląda obecnie promocja kraju na rynkach zagranicznych i jakie plany marketingowe ma Agencja wobec Polski.

BRANŻA TURYSTYCZNA

 • Polacy chętniej wyjeżdżają za granicę

Poprawa sytuacji ekonomicznej Polaków i wprowadzenie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego stoją za rosnącą liczbą wyjazdów.

 • Turystyczny Fundusz Gwarancyjny porządkuje rynek organizatorów

Nowa instytucja skierowała do marszałków ponad sto wniosków o wykreślenie touroperatorów z rejestru.

 • Airbnb deklaruje wsparcie dla zrównoważonej turystyki

Firma stworzyła fundusz finansujący innowacyjne projekty.

 • Biebrza ma swój LOT

Celem powołania stowarzyszenia jest promocja lokalnych produktów.

BIURA

  • Egzotyka i Egipt w ofercie na zimę

Dalekie kraje, Wyspy Kanaryjskie i Egipt to kierunki, na których skupią się touroperatorzy.

 • Rainbow z nowymi planami rozwojowymi

Prawie 50 milionów dolarów to wartość umowy, jaką podpisał Rainbow z Enter Air na najbliższe sezony.

 • Mouzenidis promuje First Greece

Operator pracuje nad zmianą struktury sprzedaży.

 • Click&Go otworzy oddział w Polsce

Irlandzki portal chce rozpocząć europejską ekspansję od naszego rynku.

 • TUI znalazło sposób na oszczędzanie

Koncern chce przenieść dane do chmury i zmienić system zarządzania hotelami.

DESTYNACJE

 • Touroperatorzy zaczynają wracać do Tunezji

Zielono-czerwony pasek MSZ to dla Tunezji dobry prognostyk na przyszłość.

 • Dubrownik ogranicza liczbę zwiedzających

W mieście będzie mogło przebywać jednocześnie nie więcej niż cztery tysiące turystów.

 • Hiszpanie przestali lubić turystów

Protesty przeciwko turystom. Organizacje branżowe obawiają się, że problem może eskalować.

REGIONY

 • Każda edycja TT Warsaw jest specjalna

Z Urszulą Potęgą, prezes MT Targi Polska rozmawiamy o przeszłości i przyszłości targów turystycznych.

 • Marka Warszawa w nowej odsłonie

Dokument definiujący pozycjonowanie marki oraz metodykę jej badań i oceny ma powstać do końca tego roku.

TURYSTYKA W INTERNECIE

 • Lokalne produkty częściej w sieci

Internetowe agencje turystyczne nie skupiają się już tylko na rezerwacji transportu i zakwaterowania.

 • W internecie też można wpływać na klienta

Internetowi sprzedawcy usług turystycznych znają swoich klientów coraz lepiej, mimo że tym ostatnim wydaje się, że są anonimowi.

 • Nowe narzędzia z obszaru IT wsparciem dla biur podróży

Na rynku pojawia się coraz więcej programów wspomagających branżę.

PRAWO

 • Ho­te­le nie mo­gą wy­mie­niać się czar­ny­mi li­sta­mi klien­tów

Lista nieporządanych klien­tów jest spo­so­bem, w ja­ki ho­te­la­rze ra­dzą so­bie z kra­dzie­ża­mi. Jed­nak dzie­le­nie się li­stą z in­ny­mi przed­się­bior­ca­mi jest nie­zgod­ne z pra­wem.

PORADNIA

 • Content wygrywa z reklamą

Treść strony internetowej to jeden z ważniejszych elementów, który pozwala przytrzymać na niej klientów i zapobiec ich ucieczce do konkurencji. Pomóc w tym może content marketing.

SYLWETKA

 • Wiedza o ofercie to podstawa

Bogusław Woźnica zawdzięcza silną pozycję biura na trójmiejskim rynku zróżnicowanej ofercie.


»zamów prenumeratę

2017-09-15 15:38:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter