Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Mołdawia z kampanią promocyjną - #BeOurGuest 

Mołdawia zainaugurowała kampanię promocyjną pt. #BeOurGuest na 4 rynkach: polskim, włoskim, rumuńskim i mołdawskim. Głównym punktem jest film, który pokazuje historię zagranicznego turysty doświadczającego prawdziwej mołdawskiej gościnności. 

Polskie biura podróży stale poszukują nowych kierunków, którymi mogą zainteresować turystów. Jak się okazuje, w Europie można znaleźć destynacje, które są nadal mało odkryte. Do takich należy Mołdawia - kraj położony pomiędzy Rumunią a Ukrainą.

#BeOurGuest

Wzmacnianie wizerunku marki kraju i rozwój turystyki wiejskiej to główne filary strategii turystycznej Mołdawii. Kampania #BeOurGuest jest częścią działań marketingowych, które mają na celu zwiększenie ruchu turystycznego, a także zainspirowanie Mołdawian mieszkających w kraju i za granicą do zapraszania zagranicznych gości, by odkrywali piękno Mołdawii. Film promocyjny został dobrze przyjęty i w ciągu pierwszego tygodnia aż 2 miliony użytkowników Internetu obejrzało go na platformach mediów społecznościowych.

Osią klipu jest historia zagranicznego turysty, który przypadkiem trafia do mołdawskiego domu, gdzie doświadcza tego, co znaczy być najmilej widzianym gościem. Akcja toczy się w małej wsi na terenie rezerwatu przyrodniczo-etnograficznego Orheiul Vechi (Stary Orgiejów), jednego z najpiękniejszych miejsc w Mołdawii. Film jest dostępny pod linkiem http://tiny.pl/gl6z5.

Uroki Mołdawii

Ten kraj położony pomiędzy rzekami Dniestr i Prut nie konkuruje z typowymi wakacyjnymi kierunkami. Nie ma tam plaż, ani wysokich gór, ale turystów urzeka autentyczność, piękno wiejskich krajobrazów i serdeczność Mołdawian. Bez wątpienia pierwszym skojarzeniem są winiarnie i winnice. I słusznie, bo właśnie tam znajdują się największe na świecie podziemne piwnice, które znalazły się w Księdze Światowych Rekordów Guinnessa. Najstarsze liczą sobie niemal 200 lat, powstają też nowe, prowadzone w nowoczesny i atrakcyjny dla turystów sposób.

W Mołdawii odbywa się w ciągu roku wiele wyjątkowych wydarzeń kulturalnych, które cieszą się zainteresowaniem turystów. Warty odnotowania jest festiwal DescOpera, pierwszy w Europie Wschodniej festiwal operowy na świeżym powietrzu, odbywający się w Orheiul Vechi, pierwszym kompleksie historycznym w Mołdawii zgłoszonym do listy światowego dziedzictwa UNESCO. Wyjątkowym świętem jest Narodowy Dzień Wina, obchodzony co roku w pierwszy weekend października i będący najważniejszym wydarzeniem turystycznym. W winiarniach odbywa się wtedy wiele atrakcji, a na głównym placu Kiszyniowa powstaje winne miasteczko.

***

Kontakt PR:

Joanna Kuźma, Lawenda Public Relations,

joanna@lawendapr.com, tel. 502 096 072

Natalia Turcanu, dyrektor zarządzająca Narodowego Stowarzyszenia Turystyki Przyjazdowej Mołdawii

info@antrim.md, tel. +373 69 287 060

2017-12-16 11:04:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

2018-02-06 12:29 aneta89

Fantastyczny pomysł na przyciągnięcie turystów. Film pewnie jest utrzymany w ciepłym, przyjaznym klimacie, a dodatkowo są pewnie jakieś malownicze ujęcie Mołdawii, więc myślę, że kampania im się powiedzie ;) _______________________ http://www.intelihotel.pl/blog/wybrac-program-zarzadzania-siecia-hoteli/

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter