Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Czytaj w najnowszym numerze WT 04/2018


Agenci stacjonarni muszą włączać się do dużych sieci

Nierozsądnie byłoby uważać, że Google nie jest konkurentem portalu turystycznego, myślę jednak, że nasza strategia mocno odróżnia nas od tej wyszukiwarki, w której internauci chcą znaleźć narzędzie do zrealizowania planu, czyli zarezerwować bilet czy hotel- mówi Robert Gołuński, prezes Travelplanet.pl w rozmowie z Marzeną German.



 

W wydaniu przeczytasz też:

Z pierwszej strony

 •Konsumenci będą więcej wydawać

W 2018 roku zwiększą się globalne wydatki konsumpcyjne. Część pieniędzy trafi do biura podróży.

 •TUI Poland staruje z Zimą 2018/2019

TUI Poland sprzedaż oferty zimowej rozpoczął w początkach lutego. – Główną nowością będą przeloty na tajlandzką wyspę Phuket Dreamlinerem LOT-u

 •Dokąd na wakacje pojadą Niemcy

Egipt, Turcja i Tunezja, a także rejsy wycieczkowe i wycieczki do dalekich krajów będą, według DRV, budziły w tym roku największe zainteresowanie niemieckich turystów

 •POT podsumowała trzy kwartały

Do 36 mln odbiorców dotarła Polska Organizacja Turystyczna przez działania promocyjne prowadzone w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku.

 •Tradycyjne biura generują wysokie obroty

Kto rezygnuje ze współpracy ze stacjonarnymi agentami, źle postępuje, uważa szef Traveltainment.

Trendy turystyki

 •Agenci stacjonarni muszą włączać się do dużych sieci

O analizowaniu potrzeb klienta, wypłacaniu prowizji salonom franczyzowym przed terminem i przyszłości agentów rozmawiamy z Robertem Gołuńskim, prezesem Travelplanet.pl

Wydarzenia

 •Tour Salon rozpoczął targowy kalendarz

Tour Salon w tym roku przyciągnął więcej osób niż rok wcześniej. Jak mówią wystawcy, najważniejsze, że odwiedzający byli naprawdę zainteresowani ofertą

Biura

 •Hotelarze rezygnują z gwarancji

W popularnych destynacjach hotele uciekają od przedpłaconych kontraktów
 

 •Z wejściem w życie nowej ustawy – nowe sumy gwarancyjne

Minister Rozwoju i Finansów opublikował rozporządzenie o minimalnej wysokości sumy gwarancyjnej. 

 •Rainbow z dobrą przedsprzedażą

Polacy chętnie kupują zagraniczne wczasy.

Konkurs

 •Klasyka się sprawdza

W tegorocznej edycji konkursu Róża Regionów jury nagrodziło tradycyjne wydawnictwa i nowoczesne wyróżniające się techologicznie aplikacje.

Regiony

 •Sztuczna inteligencja pomaga w promocji

Biuro Promocji Miasta jako pierwsze z urzędów wykorzystuje w komunikacji z turystami chatbot. 
 

Destynacje

 •Coraz więcej Polaków w Portugalii

Przedstawiciele regionów deklarują chęć partycypowania w kampaniach promocyjnych wśród polskich turystów.
 

 •Wysokie ceny wakacyjnych wyjazdów skłaniają do podróży poza sezonem

Ponieważ w wakacje ceny wyjazdów są najwyższe, rodzice decydują na rodzinne wyjazdy poza głównym sezonem.

Biura

 •Albatros. Z filozofią w pakiecie

Firma chce zaszczepić w Polsce skandynawski model podróżowania. 


Destynacje

 •Na narty w miejsca nieoczywiste

Polacy poszukują nowych miejsc na narciarskie wyprawy.
 

Bilety lotnicze

 •Agent IATA nie tylko na kryzysowe sytuacje

Biura turystyczne często kupują bilety lotnicze bezpośrednio na stronach przewoźników. Kiedy coś nie zadziała, szukają pomocy u agentów IATA.

 •Organizacje branżowe protestują przeciwko kolejnym opłatom za rezerwacje.

Prawo

 •Organizacja ferii zimowych wymaga akceptacji kuratorium

Kolonie i obozy zimowe dla dzieci to rodzaj imprez turystycznych, które wymagają szczególnej uwagi podczas organizacji z uwagi na szereg dodatkowych zagrożeń.

 •Niektóre dokumenty organizator turystyki powinien przechowywać nawet 50 lat
 

Poradnia

 •Jak sięgać po nowe segmenty klientów?

Popraw swój wynik finansowy

Rok 2017 okazał się jednym z najlepszych dla branży turystycznej od czasu kryzysu z 2009 roku. Aby kolejny zaliczyć do równie udanych, warto stworzyć listę zadań, które pomogą osiągnąć jeszcze lepszy wynik finansowy.

Kronika

 •Róża regionów. Wyróżnienia dla najlepszych

W czasie targów Tour Salon nagrodzono najlepsze projekty promocyjne

 •Polska wygrywa  w Chinach

W Pekinie wręczono doroczne, nagrody turystyczne National Tourism Award

 •Miłe z pożytecznym w KIT

Krakowska izba zaprosiła członków na spotkanie noworoczne.

Sylwetka

 •Nie boimy się wyzwań

Katarzyna Dziemba Atlantis Travel skutecznie łączy działalność agencyjną i touroperatorską.

Ankieta

 •Po pracy lubię obmyślać kolejne podróże. Elżbieta Rutkowska, EL Travel

Personalia

 •Janusz Trupinda dyrektorem Muzeum Zamkowego

 •Adam Górczewski został rzecznikiem prasowym Grecosa.

 •Joanna Frączak dołączyła do Mouzenidis

zamów prenumeratę Wiadomości Turystycznych

 


2018-02-15 11:21:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter