Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TUI odpowiada na list PZOT-u

PZOT wysłał list do centrali TUI i niemieckiej organizacji branżowej DRV, w którym zarzuca TUI Poland nieuczciwą konkurencję. Grupa TUI już przygotowała odpowiedź.

 

PZOT w liście otwartym informuje, że TUI Poland stosuje dumping, a tym samym prowadzi nieuczciwą konkurencję na rynku polskim. Ceny wycieczek są mocno zaniżane i to nie tylko w pojedynczych terminach, ale praktycznie przez cały czas, PZOT szacuje, że taka polityka będzie kosztować koncern około 60 mln euro.
Organizacja twierdzi, że jest to celowa strategia, której celem jest faworyzowanie polskich klientów kosztem niemieckich. PZOT zwraca się z prośbą o pośrednictwo DRV w rozwiązaniu problemu, by nie trzeba było wdrażać rozwiązań prawnych.

Wiadomości Turystyczne dotarły do odpowiedzi Grupy TUI na list PZOT. – Przeczytaliśmy list otwarty od organizacji o nazwie PZOT i zdecydowanie odrzucamy wszystkie oskarżenia w nim zamieszczone jako całkowicie bezzasadne – czytamy w oświadczeniu.

Koncern wyjaśnia, że nie może być mowy o żadnym potencjalnie nielegalnym subsydiowaniu TUI Poland. TUI Poland i TUI Germany są częścią tej samej grupy, a to odnosi się do struktury zarządzania i współpracy operacyjnej. Niemniej jednak, TUI Poland jest zarządzane lokalnie i ponosi pełną odpowiedzialność za wynik finansowy. – Co więcej, TUI Poland może pochwalić się długą historią sukcesów i w dalszym ciągu stara się oferować polskim klientom usługi turystyczne na najwyższym poziomie w możliwie najlepszych cenach. To podstawa zadowolenia naszych klientów i sukcesu handlowego. Wspieranie uczciwej konkurencji i zasad wolnego rynku jest wpisane w wartości TUI, mocno wierzymy, że stosowanie się do tych zasad leży w najlepszym interesie naszych klientów i uczestników rynku w Polsce – podkreśla firma.

Z kolei DRV odpowiedział, że nie będzie zabierał żadnego stanowiska w sprawie indywidualnych decyzji biznesowych podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwo i jako adresata naszych pytań wskazał Grupę TUI.

MG

2018-08-30 17:45:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter