Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Polska będzie się promować przez marki turystyczne

„Polskie Marki Turystyczne” to nowy projekt zainicjowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. W połowie roku realizować będzie go Polska Organizacja Turystyczna.


Ministerstwo Sportu i Turystyki uruchamia projekt „Polskie Marki Turystyczne”, za który odpowiedzialna będzie nowa wiceminister Anna Krupka. Minister Witold Bańka przedstawił główne założenia przedsięwzięcia w czasie uroczystej inauguracji, która odbyła się w Starej Oranżerii w Łazienkach Królewskich. W czasie spotkania głos zabrali także wiceminister Krupka oraz prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. Organizatorzy zaprosili też na krótką debatę na temat marketingu w turystyce, w której udział wzięli Ewa Pawlak-Lewandowska, dyrektor Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Agnieszka Sikorska, dyrektor Biura Śląskiej Organizacji Turystycznej, Andrzej Olszewski, dyrektor Żywego Muzeum Piernika w Toruniu, Adam Mikołajczyk, ekspert marketingu turystycznego, prezes Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc oraz Jacek Janowski, dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej w POT. Rozmowę moderował Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development, przewodniczący Społecznej Rady Turystyki. Inauguracji towarzyszyła wystawna kolacja oraz recital polskich szlagierów. MG

2018-12-18 17:54:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter