PERSONALIA
Petra Stušek na czele European Cities Marketing
Podczas czerwcowego zgromadzenia ogólnego organizacji European Cities Marketing zrzeszającej organizacje turystyczne z Europy wybrano nowe władze. Na jej czele stanęła reprezentantka Słowenii.
European Cities Marketing to stowarzyszenie skupiające organizacje turystyczne, convention bureau i organizacje marketingu miast ze 110 ośrodków miejskich 39 europejskich krajów (obecnie liczy 120 członków). Jego celem jest podnoszenie konkurencyjności i wzmacnianie wizerunków miast członkowskich jako miejsc przyjaznych mieszkańcom, turystom i biznesowi.
W czerwcu w Lublanie odbyło się zgromadzenie ogólne stowarzyszenia, podczas którego wyłoniono prezesa, członków zarządu i komitetu wykonawczego. Stanowisko szefa organizacji na najbliższe 2 lata objęła Petra Stušek. Nowa prezes jest absolwentką filozofii Uniwersytetu w Lublanie, ukończyła też studia podyplomowe z zakresu turystyki i sprzedaży. W początkach kariery zawodowej związana była m.in. z organizacją National PR, dla której prowadziła działania pr-owe, organizowała debaty eksperckie. W późniejszych latach związała się z Organizacją Turystyczną Lublany, w której obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego. Jest miłośniczką biegania, kolarstwa, wspinaczki, narciarstwa.
Warto dodać, że w składzie zarządu organizacji znalazła się też Polka - Marta Stawińska, kierownik Działu Promocji Produktów Turystycznych Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. MO
2019-06-27 10:13:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»