Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


promocja
Singapore Tourism Board I Singapore Airlines prezentują swoją ofertę w Polsce.

Passion Made Possible

Singapore Tourism Board (STB), organ statutowy Ministerstwa Handlu i Przemysłu Singapuru oraz Singapore Airlines (SIA), narodowa linia lotnicza Singapuru, zorganizowały spotkanie prasowe z przedstawicielami mediów w Warszawie.

 

Wydarzenie odbyło się 3 lipca w restauracji Pańska 85. Spotkanie prasowe było okazją dla mediów do poznania oferty handlowej, turystycznej i gastronomicznej Singapuru, a także odkrycia możliwości, jakie daje w kontekście rozwijania różnorodnych pasji. Obecni byli dziennikarze czołowych tytułów z branży turystycznej, lifestylowej, lotniczej i ekonomicznej. Ponad 30 przedstawicieli mediów miało szansę zapoznać się z najnowszą ofertą Singapuru będącym stale rozwijającym się miejscem wypoczynku i biznesu.

Sektor turystyczny stanowi obecnie 4% produktu krajowego brutto Singapuru. Turystyka odgrywa zasadniczą rolę w umacnianiu pozycji Singapuru jako tętniącego życiem globalnego miasta przyciągającego kapitał i biznes. W sierpniu 2017 roku STB i Singapore Economic Development Board wspólnie uruchomiły kampanię Passion Made Possible odzwierciedlającą charakter Singapuru: napędzany pasją, nigdy niegasnący duch determinacji oraz przedsiębiorczości, która nieustannie kreuje innowacje i nowe możliwości. Historia Singapuru to pasmo wyzwań, zmagań i triumfu. W ciągu zaledwie 50 lat Singapur przekształcił się w miasto-państwo o niezwykłej tożsamości tworzonej przez ciągły rozwój. Architektoniczne cuda, pełne zieleni parki i niesamowite jedzenie stały się jego znakiem rozpoznawczym. Wielokrotnie nagradzane atrakcje, takie jak singapurskie zoo, hotel Marina Bay Sands oraz futurystyczne ogrody Gardens by the Bay czy Jewel Changi Airport z krytym wodospadem to tylko niektóre powody, dla których warto odwiedzić Singapur. 39 restauracji odznaczonych gwiazdkami Michelin oraz 11 z 50 najlepszych barów w Azji zaspokoją wymagania nawet najbardziej wybrednych smakoszy. 

Warto pamiętać, że Singapur jest jednym z głównych centrów handlowych i finansowych na świecie. Każdego roku rośnie popularność miasta wśród turystów. W 2018 roku Singapur odwiedziło ponad 18,5 mln turystów z całego świata, co stanowi wzrost o  6,2% w porównaniu z poprzednim rokiem. Nowe, bezpośrednie loty z Warszawy do Singapuru, które rozpoczęły się w maju 2018 roku, spowodowały zwiększenie liczby Polaków podróżujących do „miasta lwa”. Singapur, który od kilku lat pozostaje w czołówce najczystszych miast na świecie, w ubiegłym roku odwiedziło 39 020 Polaków, co stanowi wzrost o 75% porównując z 2017 rokiem.

- Cieszę się, że mamy możliwość spotkać się dzisiaj z przedstawicielami polskich mediów, by zaprezentować ofertę Singapuru. Polska jest dla nas ważnym rynkiem, ponieważ widzimy stały wzrost liczby Polaków odwiedzających Singapur, który jest inspirującym miastem z ogromnym potencjałem wspieranym naszą wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu ekscytujących możliwości. Wierzymy, że oferta Singapuru zaspokoi potrzeby zarówno turystów jak i przedsiębiorców z Polski, gdyż „Singapore – Passion Made Possible” - powiedziała Melissa Thompson, Dyrektor Regionu Europy Wschodniej w Singapore Tourism Board.

Pięciogwiazdkowe linie Singapore Airlines (SIA) to narodowy przewoźnik Singapuru, którego głównym węzłem jest najlepsze lotnisko na świecie,  Changi, od 7 lat zdobywające najwyższą notę w rankingu najlepszych lotnisk świata według agencji ratingowej Skytrax. SIA jest wielokrotnie nagradzaną linią lotniczą na świecie docenianą za najwyższy poziom obsługi na pokładzie, a także nowoczesną flotę.

 Z flotą liczącą 128 najnowocześniejszych samolotów pasażerskich szerokokadłubowych począwszy od Airbusa A380 po niedawno wprowadzonego Boeinga 787-10, SIA oferuje również lot najdłuższą pasażerską trasę na świecie między Singapurem i Nowym Jorkiem realizowany przez samolot typu AIRBUS A350-900 w wersji ultra long range. Oferta linii Singapore Airlines to 62 międzynarodowe kierunki w 32 krajach na pięciu kontynentach realizowane z Singapuru, głównego lotniska przewoźnika. W połączeniu ze swoim regionalnym skrzydłem SilkAir i niskokosztową spółką zależną SCOOT, SIA lata do 135 miejsc docelowych w 37 krajach na pięciu kontynentach ze swojego głównego węzła w Singapurze. 

Niskokosztowa spółka SCOOT obecna jest na dwóch lotniskach w Europie: w Atenach i Berlinie (Tegel).

- Jesteśmy zachwyceni, że jesteśmy tu dzisiaj i prezentujemy nasz 5-gwiazdowy produkt w Polsce. To ważny dla nas rynek, mimo że fizycznie nie jesteśmy na nim obecni. Z Polski korzystamy z połączeń dolotowych naszych partnerskich linii lotniczych, aby zapewnić loty dla naszych pasażerów z 15 miejsc w Europie do Singapuru oraz wszystkich głównych miast w Azji, Australii i Nowej Zelandii. Robimy to również z 8 lotnisk w Polsce - powiedział Kardien de Werker, Regional Offline Manager Europe w Singapore Airlines.

2019-07-10 11:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter