Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»



EDUKACJA
Branża szkoliła się z obsługi turystów niepełnosprawnych 


Podczas warsztatów uczestnicy poznawali rodzaje niepełnisprawności i zdobywali wiedzę o tym, w jaki sposób komunikować się z osobami niepełnosprawnymi i jak pomagać im w sytuacjach trudnych.

9 i 10 września Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna, we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną, przeprowadziła szkolenia pt. „Brak barier i bezpieczeństwo w obsłudze ruchu turystycznego”. Warsztaty adresowane do pracowników punktów IT, hoteli i atrakcji turystycznych, miały zaznajomić uczestników z zasadami obsługi turystów z niepełnosprawnościami. Podzielono je na dwa bloki tematyczne.

W pierwszym, prowadzonym przez edukatorkę z zakresu niepełnosprawności Agatę Spałę, uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się jakie są rodzaje niepełnosprawności, jak komunikować się z osobami niepełnosprawnymi i jak się wobec nich zachowywać, wreszcie w jaki sposób nieść pomoc osobom niepełnosprawnym w sytuacjach trudnych.

Drugi blok obejmował zajęcia praktyczne z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, w tym procedury w sytuacji nagłego zatrzymania krążenia osób dorosłych i pomoc turystom w przypadku urazów czy zasłabnięć.

Szkolenia odbywały się w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Woj. Opolskiego w Opolu, wzięło w nich udział 34 słuchaczy. MO, foto: OROT

2019-09-12 13:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter