Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»



NOWY NUMER
Im młodszy klient, tym bardziej telewizyjny

Młodych konsumentów nie inspiruje do rezerwacji wycieczek już tylko internet. Pokolenie Z potrzebuje telewizji do podjęcia decyzji.


Marki turystyczne powinny rozważyć innowacyjne wykorzystywanie programów telewizyjnych do pozyskiwania klientów – sugeruje Caroline Brosnan, szefowa marketingu w eight&four. Na tym tle stosunkowo blado wypadają media społecznościowe i ich twórcy. Jak potwierdziły badania, tylko 7 proc. respondentów pomysłów na podróże szuka u influencerów czy blogerów obecnych np. na Instagramie czy Facebooku. Co ciekawe, te kanały komunikacyjne mają więcej zwolenników wśród millenialsów (ponad 20 proc.) niż wśród przedstawicieli młodszego pokolenia konsumentów Z (7 proc.), choć wydawać by się mogło, że właśnie ci drudzy są z nimi bardziej związani.MO


Więcej czytaj w numerze 18/2019 Wiadomości Turystycznych (16-30 września).

 
Zamów prenumeratę  

 

2019-09-19 12:26:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter