Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


WYDARZENIE

Zrozumienie potrzeb kluczem do lepszej współpracy między przedsiębiorcami a uczelniami

Sektorowa Rada ds. Kompetencji Turystyka podzieliła się z uczestnikami spotkania branżowego wynikami pilotażowego wdrożenia Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Sektora Turystyki w czterech przedsiębiorstwach działających w branży turystycznej.

12 grudnia w przestrzeniach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie odbyło się spotkanie Sektorowej Rady ds. Kompetencji Turystyka z branżą. Jego celem było zaznajomienie uczestników – przedstawicieli biur podróży, hotelarzy, uczelni kształcących na kierunkach turystycznych – z efektami ostatnich działań Rady.

30 listopada br. Rada zakończyła pilotażowe wdrażanie Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Sektora Turystyki w dwóch przedsiębiorstwach branży hotelarskiej (hotelu „Warszawa” w Augustowie i hotelu „Gromada” w Warszawie) i dwóch biurach podróży (Almatur z Katowic i Travel Time z Częstochowy). Grudniowe spotkanie było dla prof. Hanny Zawistowskiej, przewodniczącej Rady, okazją do zaprezentowania kulisów wdrożenia, a dla uczestniczących w nim podmiotów – okazją do podzielenia się refleksjami o projekcie.

Drugą część spotkania poświęcono prezentacji wyników badań dotyczących barier we współpracy szkół wyższych z przedsiębiorcami z branż hotelarskiej, gastronomicznej i organizacji turystyki. Jak zauważyli autorzy analiz: dr Mariusz Barczak i Zbigniew Kowal, główną barierą ogranicząjącą kooperację są nie tyle kwestie finansowe czy administracyjne, co brak wypracowanych modeli współpracy. Eksperci rekomendowali, by stworzyć przedsiębiorcom i uczelniom platformę wymiany opinii, poglądów i tym samym zachęcić do zacieśnenia relacji. MO

2019-12-18 10:29:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter