DOFIANSOWANIE
Dodatkowe 50 mln zł na promocję podczas EXPO 2020 w Dubaju
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zachęca małe i średnie firmy do wzięcia udziału w konkursie, który może pomóc w dotarciu z ofertą na rynki krajów Zatoki Perskiej.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła kolejny konkurs w ramach poddziałania Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”. Chodzi o „Program promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju”.
Konkurs adresowany jest do małych i średnich firm które chcą wejść ze swoją ofertą na rynki krajów Zatoki Perskiej. Dofinansowaniem, o które mogą ubiegać się przedsiębiorcy, objęte są m.in. koszty związane z udziałem w wydarzeniach targowych w krajach Zatoki Perskiej (w tym imprezach towarzyszących EXPO) oraz doradztwa w zakresie zdobywania rynków dla innowacyjnych produktów.
Łączny budżet konkursu to aż 50 mln zł. Maksymalne wsparcie dla firmy to 425 670 zł, przy łącznej wartości projektu do 1 mln zł. Wkład własny przedsiębiorcy wynosi minimum 15 proc. Wnioski o dofinansowanie będzie można składać on-line w terminie 3 – 31 marca 2020 r. MO
2020-02-26 14:17:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»