Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA
CzechTourism wystartował z kampanią promocyjną, a rząd opracował harmonogram przywracania gospodarki do stanu z przed epidemii

Kampania #světovéČesko zachęcająca do poznawania uroków Czech poprzedzi przywracanie funkcjonwania firm i instytucji w różnych segmentach czeskiej gospodarki, które ma się rozpocząć 20 kwietnia.

CzechTourism, rządowa agencja odpowiedzialna za promocję turystyczną Republiki Czeskiej, nie czeka na zakończenie pandemii i już teraz rozpoczęła promocję turystyki krajowej wśród Czechów. Celem kampanii #světovéČesko jest podniesienie zainteresowania podróżowaniem po kraju, zapoznanie turystów z mniej znanymi miejscami i atrakcjami Czech, a w konsekwencji przedłużenie sezonu turystycznego do września. W pierwszej odsłonie kampanii, realizowanej we własnych kanałach komunikacyjnych Czech Tourism (na stronie i profilu w mediach społecznościowych Kudy z nudy.cz), radiu i telewizji, pomysłodawcy przekonują, że nie trzeba wyjeżdżać zagranicę, by móc podziwiać znane światowe budowle, obiekty i krajobrazy, wiele z nich ma bowiem swoje odpowiedniki w Czechach. Budżet kampanii to 20 mln koron (3,3 mln zł). W kolejnych odsłonach działań promocyjnych Czech Tourism chce zaprosić do współpracy regiony i przedsiębiorców.

Kampania promocyjna z pewnością się przyda,w połowie kwietnia czeskie Ministerstwo Przemysłu i Handlu ujawniło harmonogram przywracania poszczególnych segmentów gospodarki do stanu z przed epidemii. Proces ten rozpocznie się 20 kwietnia i będzie przebiegał w pięciu etapach. W pierwszym działalność będą mogły wznowić m.in. autosalony, targowiska, możliwe będzie też organizowanie wesel dla maksymalnie 10 osób. Obostrzenia dot. turystyki mają być zdjęte dopiero w 4. i 5. etapie. W pierwszym z nich (tj. 25 maja) działalność będą mogły prowadzić obiekty gastronomiczne (pod warunkiem że sprzedaż odbywa się na wynos lub w ramach ogródka letniego), muzea i galerie oraz ogrody zoologiczne (tylko zewnętrzne wybiegi). W ostatnim etapie (8 czerwca) ma być przywrócone funkcjonowanie punktów usługowych, pozostałych obiektów gastronomicznych, hoteli i innych obiektów noclegowych, także obiektówy kulturalnych i zabytkowych. Wtedy też będzie można organizować wydarzenia sportowe, kulturalne i turystyczne z udziałem publiczności (uczestników).

Harmonogram zdejmowania kolejnych obostrzeń ma być przedstawiony w czerwcu. MO

2020-04-15 16:11:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter