Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA W CZASACH KRYZYSU

ŁOT z pomysłem na promowanie miasta przez wideoczat

Pokaż, że jesteś z Łodzi – również w
czasie wideorozmowy” - pod takim hasłem Łódzka Organizacja Turystyczna zachęca do promowania miasta w niecodzienny sposób. ŁOT przygotowała wybór grafik, które można ustawić jako wirtualne tło wideoczatu. Ten ostatni w czasach epidemii święci triumfy popularności.

Parametry techniczne zostały przygotowane z myślą o aplikacji ZOOM, ale jak zaznacza ŁOT, ostateczny efekt zależy od możliwości kamery komputera oraz rzeczywistego tła, jakie użytkownik ma za sobą. Najlepiej, żeby było w nim jak najmniej detali. Grafiki przedstawiają charakterystyczne miejsca Łodzi i nawiązują do prowadzonej obecnie kampanii #ŁódźWillWait. Wśród nich znalazły się zdjęcia Manufaktury, kompleksu EC1- Miasta Kultury lub Księżego Młyna. Instrukcja korzystania z materiałów i bezpłatny dostęp do nich znajdują się na stronie internetowej ŁOT (TUTAJ). MG

2020-05-05 07:52:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter