Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


Bezpieczny wypoczynek w obiektach Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego


Ostatni czas dla Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego był bardo intensywny. Nie tylko
wspierali lekarzy walczących z COVID-19, ale również opracowali szereg procedur, które mają uczynić Państwa pobyt w ich obiektach w pełni bezpiecznym. Zachęcamy do zapoznania się z niniejszymi informacjami, które podsumowują wprowadzone środki bezpieczeństwa.
 

DOSTĘP DO OBIEKTU
  • na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy.
  • Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu.
BEZPIECZNE ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE
  • regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach,
  • posiadamy system wentylacji z wymiennikami krzyżowymi.
OPIEKA MEDYCZNA
  • w obiekcie dostępny jest numer do lekarza pierwszego kontaktu,
  • recepcja dysponuje numerami telefonów do najbliższej stacji sanitarno-epidemiologicznej,
  • personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia.
  • na życzenie Gości, na recepcji dostępny jest pakiet z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki).
BEZPIECZNI GOŚCIE I PRACOWNICY
  • zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach w przestrzeniach publicznych,
  • zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub korzystania z innych kanałów komunikacji z naszymi pracownikami oraz unikanie kontaktu bezpośredniego tam gdzie jest to możliwe,
  • zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich,
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcjach i restauracjach umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk,
  • dostosowaliśmy system pracy naszych pracowników tak aby mieli oni możliwość zachowania bezpiecznego odstępu. Dbamy również o podział zmian pracy.
  • nasze zespoły są przeszkolone z zakresu zachowania standardów sanitarnych,
  • zachęcamy gości do zdalnego meldunku przez elektroniczne kanały komunikacji.
BEZPIECZNE WNĘTRZA

RECEPCJA
  • przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość,
  • wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry,
  • recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i jest oddzielona od gościa ścianką plexi,
  • dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz wózki bagażowe po każdym Gościu,
  • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – dezynfekcja rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej jest obowiązkowa
  • zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze, które po każdym użyciu są dezynfekowane pan.
POKOJE
  • każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, uchwyty do szaf, aparat telefoniczny, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi,
  • pracownicy działu housekeepingu wyposażeni są w maski oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel,
  • pościel i ręczniki są prane zgodnie z zasadami reżimu sanitarnego – zawsze w temperaturze powyżej 60 stopni Celsjusza i przy użyciu profesjonalnych środków chemicznych do prania,
  • w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo, sprzątanie Państwa pokoju w trakcie pobytu odbywać się będzie na Państwa wyraźne życzenie.
PRZESTRZENIE WSPÓLNE
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk,
  • w ciągu dnia co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i panele sterujące w windach,
  • wszystkie windy są codziennie dezynfekowane,
  • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane,
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych,
  • zmieniliśmy ustawienie mebli w taki sposób aby umożliwić zachowanie dystansu społecznego gościom.



2020-10-01 13:30:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter