Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

TUI Poland: Klient decyduje, czy korzysta z transferu


Od 21 października z wycieczek organizowanych przez TUI Poland wyłączone są koszty transferu.
- Reagujemy na oczekiwania klientów – mówi Marcin Dymnicki, prezes TUI Poland.

Dla wycieczek lotniczych rezerwowanych od 21 października br. TUI Poland wprowadza nowe zasady – z pakietu wyłączony jest transfer autokarem, ale klient może go dokupić za 50 zł od osoby. W związku z tym biuro obniżyło cenę wycieczek o wspomniane 50 zł. - Dzięki temu rozwiązaniu klienci sami mogą zdecydować, czy pojadą do hotelu, a potem na lotnisko transportem zbiorowym, czy wolą wybrać przejazd prywatny. Cześć osób nie chce korzystać z tej opcji i wybiera transfer taksówką lub wypożycza samochód – tłumaczy prezes i dodaje, że klienci, którzy zdecydują się na autokar zapłacą za podróż tyle co przed wprowadzeniem zmiany. Muszą go tylko oddzielnie dodać do rezerwacji.

Dla biura to ułatwienie, bo pozwala lepiej zorganizować przejazdy na trasie lotnisko-hotel-lotnisko – w związku z pandemią w niektórych krajach istnieje ograniczenie liczby pasażerów do 50 proc. dostępnych miejsc. Jeśli klient zawczasu wie, że nie będzie podróżował z innymi klientami, nie ma potrzeby rezerwowania dla niego miejsca i wysyłania na lotnisko większego autokaru. MG

2020-10-23 10:51:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter