BRANŻA
Air France-KLM będzie sprzedawać pakiety wakacyjne pod własną marką
Dostęp do szczepionek przeciwko koronawirusowi i wprowadzanie paszportów covidowych przez poszczególne państwa daje nadzieję, że wkrótce międzynarodowy ruch turystyczny powróci.
Mowa przede wszystkim o turystyce wypoczynkowej, która ma szansę na szybszy restart niż biznesowa. Chce na tym skorzystać holenderski oddział grupy Air France-KLM, który w ostatnich dniach poinformował o zakupie większości udziałów firmy Airtrade, holenderskiego touroperatora i konsolidatora biletów lotniczych. Z przejęciem firmy grupa lotnicza zamierza rozpocząć sprzedaż pakietów turystycznych pod marką własną KLM Holidays. Choć działalność touroperatorska ma być wzmocnieniem i uzupełnieniem podstawowych aktywności przewoźnika, szef holenderskiego KLM, Harm Kreulen nie ukrywa, że ma nadzieję na to, iż KLM Holidays z czasem znajdzie się w pierwszej trójce touroperatorów w Holandii.
W ostatnich trzech miesiącach 2020 r. KLM odnotował stratę operacyjną w wysokości 152 mln euro, zaś w całym 2020 – z powodu wprowadzonych lockdownów - straty netto wyniosły 7,1 mld euro. MO, foto www.luchtvaartnieuws.nl
2021-02-24 06:57:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»