Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA

Air France-KLM będzie sprzedawać pakiety wakacyjne pod własną marką



Dostęp do szczepionek przeciwko koronawirusowi i wprowadzanie paszportów covidowych przez poszczególne państwa daje nadzieję, że wkrótce międzynarodowy ruch turystyczny powróci.


Mowa przede wszystkim o turystyce wypoczynkowej, która ma szansę na szybszy restart niż biznesowa. Chce na tym skorzystać holenderski oddział grupy Air France-KLM, który w ostatnich dniach poinformował o zakupie większości udziałów firmy Airtrade, holenderskiego touroperatora i konsolidatora biletów lotniczych. Z przejęciem firmy grupa lotnicza zamierza rozpocząć sprzedaż pakietów turystycznych pod marką własną KLM Holidays. Choć działalność touroperatorska ma być wzmocnieniem i uzupełnieniem podstawowych aktywności przewoźnika, szef holenderskiego KLM, Harm Kreulen nie ukrywa, że ma nadzieję na to, iż KLM Holidays z czasem znajdzie się w pierwszej trójce touroperatorów w Holandii.

W ostatnich trzech miesiącach 2020 r. KLM odnotował stratę operacyjną w wysokości 152 mln euro, zaś w całym 2020 – z powodu wprowadzonych lockdownów - straty netto wyniosły 7,1 mld euro. MO, foto www.luchtvaartnieuws.nl

2021-02-24 06:57:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter