Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA

(Nie)trafiona promocja Włocławka


Filmik promujący Włocławek na TikToku wywołał duże kontrowersje wśród mieszkańców i władz miasta.


Włocławski ratusz wykorzystuje do celów marketingowych popularny portal TikTok. Pod koniec marca opublikował tam teledysk promujący miasto. Film szybko zyskał rozgłos, choć nie do końca taki, jakiego oczekiwaliby twórcy. Choć część odbiorców chwaliła spot, dużo było głosów oburzenia. Wszystko przez podkład muzyczny jakiego użyto do zilustrowania filmu. Chodzi o utwór „Dzień dobry, kocham Cię” zespołu Strachy na Lachy, ściślej jego fragment „To zapyziałe miasto niech o tym wie”. Część internautów jest zdania, że taka fraza nie powinna padać w spocie promocyjnym.  

Głosów sprzeciwu było na tyle dużo, że temat spotu poruszono również na jednej z ostatnich sesji Rady Miasta. Radny Janusz Dębczyński nazwał filmik „kompletnym niewypałem” - Jak można dopuścić do tego, że tego typu wątpliwej jakości promocja w formie TikToka wychodzi z Urzędu Miasta? - pytał w czasie sesji. Innego zdania był Marek Wojtkowski, prezydent miasta: - Filmik, który urasta do rangi wielkiego problemu, został przygotowany przez pracowników urzędu i za to bardzo dziękuję, bo jest on niezwykle pozytywny, a że w tekście znalazło się takie sformułowanie? Drodzy Państwo, my nie cenzurujemy tekstów artystów. MO, foto Wojciech Balczewski 

2021-04-02 08:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»



»Mariola Linde, właścicielka Polskiego Biura Podróży w Olsztynie.
 
» więcej
Newsletter

»

Zamów newsletter