LINIE LOTNICZE
Wizz Air ma Amelię
Wizz Air wprowadził nową usługę – chatbota Amelię, który pomoże szybko uzyskać informacje na temat lotów, ale też innych kwestii, na przykład związanych z covidem-19.
Chatbot został nazwany od imienia amerykańskiej legendarnej pilotki Amelii Earhart, która jako pierwsza kobieta samotnie przeleciała nad Oceanem Atlantyckim. System ma szybko odpowiadać na pytania związane z koronawirusem, pomocą specjalną, bagażem, metodami płatności, odprawą, dobrowolną rezygnacją z lotu, podróżowaniem z niemowlętami i usługami WIZZ. Jeśli klienci nie znajdą tam odpowiedzi na swoje pytania, będą mogli na żywo porozmawiać za pośrednictwem czatu z agentami.
Rozwiązanie będzie bazować na uczeniu się maszyn – im więcej osób z niego skorzysta, tym lepsze będzie w przyszłości. Na razie można z niego korzystać tylko po angielsku. MG
2021-04-21 11:02:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»