Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


LINIE LOTNICZE

Wizz Air ma Amelię

Wizz Air wprowadził nową usługę – chatbota Amelię, który pomoże szybko uzyskać informacje na temat lotów, ale też innych kwestii, na przykład związanych z covidem-19.

Chatbot został nazwany od imienia amerykańskiej legendarnej pilotki Amelii Earhart, która jako pierwsza kobieta samotnie przeleciała nad Oceanem Atlantyckim. System ma szybko odpowiadać na pytania związane z koronawirusem, pomocą specjalną, bagażem, metodami płatności, odprawą, dobrowolną rezygnacją z lotu, podróżowaniem z niemowlętami i usługami WIZZ. Jeśli klienci nie znajdą tam odpowiedzi na swoje pytania, będą mogli na żywo porozmawiać za pośrednictwem czatu z agentami.

Rozwiązanie będzie bazować na uczeniu się maszyn – im więcej osób z niego skorzysta, tym lepsze będzie w przyszłości. Na razie można z niego korzystać tylko po angielsku. MG

2021-04-21 11:02:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter