W ostatnich miesiącach narodowa organizacja turystyczna Estonii – Visit Estonia – intensywnie pracowała nad kampanią promocyjną, która przyciągnie do kraju turystów zagranicznych. Efektami tych prac chwali się teraz, kiedy względnie dobra sytuacja epidemiczna na świecie sprzyja podróżowaniu.
Kampania cyfrowa i w mediach społecznościowych, pod hasłem „Wakacje nad morzem w rytmie Estonii”, jest realizowana również na naszym rynku. Visit Estonia zachęca Polaków do odkrywania estońskiej przyrody, cieszenia się zachodami słońca i smakowania lokalnych specjałów, a przede wszystkim odkrywania zalet wypoczynku nad morzem, gdzie plaże są są spokojne, a atrakcje dostępne w zasięgu godziny jazdy lub żeglugi.
Na potrzeby kampanii na oficjalnej stronie organizacji powstała zakładka w języku polskim, na której internauci mogą znaleźć informacje o największych atrakcjach kraju, w tym letniej stolicy Estonii - Parnawie, wyspach, Tallinie, Tartu i ich okolicach; estońskiej kuchni i wydarzeniach kulturalnych odbywających się latem.
Kampania będzie realizowana do połowy sierpnia br. MO, foto VisitEstonia.com