Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE
Turyści ambasadorami Madery
 

Pod koniec czerwca Biuro Promocji Madery rozpoczęło multikanałową kampanię promocyjną Madery skierowaną na rynek wewnętrzny i rynki zagraniczne, w tym polski.

Kosztujące pół miliona euro działania promocyjne wpisują się we wprowadzoną w kwietniu tego roku nową tożsamość marki destynacji, opartą na poczuciu przynależności („Madera. Należy do wszystkich”). Kampania realizowana przez Biuro Promocji Madery wzmacnia to poczucie, jednocześnie akcentując różnorodność geograficzną, kulturową czy kulinarną regionu. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Wiem gdzie”. Autorzy oddają tym samym głos odwiedzającym Maderę, którzy stają się ambasadorami regionu, opowiadając o jego różnych walorach: ciągnących się kilometrami plażach, krystalicznie czystej wodzie, doświadczeniach kulturalnych, bogatej gastronomii, gościnności mieszkańców etc.    

Kampania jest prowadzona od czerwca w Lizbonie i Porto, także na 17 rynkach zagranicznych, w tym polskim, rumuńskim i litewskim. Obejmuje m.in. media społecznościowe, internet, radio, telewizję. Potrwa do końca lipca. MO, foto Industryupdate.com

2021-07-12 13:15:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter