Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Nadszedł czas na Polskę

Polska zaczyna przygotowania do przyszłorocznej roli partnera targów ITB 2011.Kilkanaście milionów POT zamierza przeznaczyć na przyszłoroczne targi ITB. Mniej więcej, bo do końca nie wiadomo, jak zakończą się przetargi. To jednak nie jedyna czarna dziura w planach organizatorów.

Co można zyskać, będąc partnerem ITB? Wzrost zainteresowania promującym się w ten sposób państwem na poziomie od kilku do nawet kilkunastu procent. – Oczywiście kraj partnerski musi zainwestować w to, by móc być w centrum uwagi na targach – mówi Raimund Hosch, dyrektor generalny ITB.
Gra jest więc warta świeczki. Wygrywają w niej ci, którzy na poważnie przyłożą się do zadanej pracy domowej. – Przygotowania do przyszłorocznych targów zaczęły się dla nas już rok temu – mówi o stopniu zaawansowania prac Rafał Szmytke. Pytany jednak o budżet szczegółów nie zdradza. Nieoficjalnie mówi się o kilkunastu milionach złotych. – Czy to będzie 13, czy 15 milionów, jeszcze nie wiemy – mówi – to wszystko zależy od konkretnych przetargów. Mogę natomiast zdradzić, ile kosztowała sama licencja, sam fakt bycia partnerem ITB wyniósł nas 600 tysięcy euro.
Za imprezę otwierającą, nowe stoisko i inne działania promocyjne POT będzie musiała zapłacić już osobno. Na razie działacze organizacji chwalą się, że oglądają nagrania z otwarciowych imprez z ubiegłych lat w poszukiwaniu inspiracji. Przetargi są jednak w powijakach, a koncepcja ujednolicenia oferty regionów jest zaledwie koncepcją. MKK

2010-04-01 14:59:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter