Milion euro to budżet funduszu pomocowego, jaki stworzył niemiecki touroperator Chamäleon. Pieniądze są przeznaczone na wsparcie jego partnerów biznesowych działających w różnych częściach świata. Z oferty skorzystało już 30 firm.
Chodzi o wsparcie agencji incomingowych obsługujących klientów Chamäleona na całym świecie, o przewodników, właścicieli obiektów noclegowych, którzy ucierpieli z powodu pandemii, ale też o pomoc przy realizacji projektów społecznych.
Wsparcie można otrzymać w różnej formie – mowa zarówno o dotacjach jak i o nieoprocentowanych pożyczkach.
Ingo Lies, założyciel i właściciel tego biura podróży, mówi, że firma chce wesprzeć swoich partnerów, których istnienie jest zagrożone. Takie działanie jest zgodne z filozofią biura. To pomoże również samemu touroperatorowi, bo pozwoli utrzymać się jego współpracownikom. Dzięki temu po pandemii będą mogli dalej obsługiwać jego klientów.
W tym i minionym roku firma dołożyła się też do realizacji 50 projektów społecznych. MG