PROMOCJA TURYSTYCZNA
Praga chce przyciągnąć miłośników kultury
Praski ratusz wraz z organizacją promującą Pragę - Prague City Tourism rozpoczął kampanię promocyjną w sieci, której celem jest pokazanie stolicy Czech jako kierunku wypraw kulturowych.
Kampania, która będzie prowadzona do 31 grudnia 2021 r. jest skierowana do turystów w przedziale wiekowym 30 – 55 lat, podróżujących samotnie lub w parach. Autorzy nie będą jej kierować do turystów młodszych, którzy odwiedzają Pragę by imprezować. - Praga aktywnie stara się dotrzeć do klienteli zorientowanej na kulturę, która przyjedzie tu kilka razy, nocuje w hotelach i odwiedza instytucje kultury. Chcemy pozbyć się etykiety taniej i alkoholowej destynacji – zaznaczyła Hana Třeštíková, praska radna.
Do kampanii używane będą filmy, zdjęcia z praskimi artystami (tancerzami, muzykami). Według zatwierdzonego przez radnych dokumentu miasto oczekuje, że kampania przyniesie ponad 100 tys. kliknięć w Google, ponad 33 tys. kliknięć na Facebooku i Instagramie oraz przynajmniej 16 tys. kliknięć na Youtube. MO, foto Pixabay
2021-10-12 10:57:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»