Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA
Promocja Małopolski na sześciu rynkach zagranicznych

W listopadzie 2020 r. rozpoczęła się realizacja projektu „Małopolska – cel podróży”, który zakłada wsparcie rozwoju turystyki Małopolski i Krakowa w kontekście przeciwdziałania skutkom pandemii COVID-19. Projekt realizuje gmina Kraków wspólnie z Małopolską Organizacją Turystyczną i Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego. Wspólnie prowadzą działania promocyjne z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji i najnowszych narzędzi marketingowych na rynku krajowym i dwóch rynkach zagranicznych: brytyjskim i niemieckim, czyli dwóch priorytetowych dla małopolskiej turystyki rynkach źródłowych. Na działania te przeznaczono w sumie 8 mln zł. Zakończenie projektu planowano na 2022 r. Pod koniec 2021 r. samorząd województwa zdecydował jednak o zwiększeniu puli pieniędzy na projekt, także wydłużeniu czasu realizacji tej inicjatywy. Partnerzy otrzymali dodatkowe 8 mln zł, projekt będą realizować do końca 2023 r. Teraz wyjaśniło się, że dodatkowe środki partnerzy przeznaczą na poszerzenie listy rynków, na których prowadzone będą działania. Poza wymienionymi wcześniej rynkami będą to rynek szwajcarski, austriacki, skandynawski i amerykański. MO

2022-01-21 13:11:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter