Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

SONDA - odpowiada Paulina Kryszko

Czy wyjazdy zimowe dla młodzieży sprzedały się lepiej niż w zeszłym roku? NIE Muszę powiedzieć, że jeśli chodzi o sprzedaż młodzieżówki zimowej, to nie było żadnej rewelacji. Rynek trochę przystopował. Zauważyłam też dosyć silną tendencję w zachowaniu klientów: są zdecydowanie bardziej ostrożni niż wcześniej.

Sądzę, że to dlatego, że nadal zmagamy się ze skutkami kryzysu. Pomijając konsekwencje gospodarcze, które mają też odzwierciedlenie w budżetach gospodarstw domowych, trzeba pamiętać także o psychologicznym aspekcie kryzysu. Ludzie boją się wydawać pieniądze na wyjazdy. Jeżeli już decydują się gdzieś pojechać, to raczej latem. Wyjazd zimowy jest pierwszym, z którego zrezygnują w przypadku trudności finansowych. Poza tym ceny rosną z roku na rok, droższe są skipassy, sprzęt. Nie są to może dramatyczne zmiany, ale sądzę, że dodatkowo zniechęcają potencjalnych klientów. Chociaż muszę przyznać, że nadal liczymy, że w ostatniej chwili przybędzie jeszcze trochę turystów. Może zobaczą, że z pieniędzmi wcale nie jest tak źle, i kupią u nas wyjazd.

Paulina Kryszko, specjalista ds. turystyki, Tourclub, Szczecin

2011-01-26 09:04:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter