Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA
Platforma pomoże biurom promować
i sprzedawać saudyjską atrakcję
 

Arabia Saudyjska od kilku lat coraz intensywniej promuje się jako destynacja turystyczna. Zabiegi promocyjne są skierowane nie tylko do konsumentów, również branży turystycznej, którą Arabia chce zaznajomić ze swoim potencjałem turystycznym.

Jednym z ostatnich działań skierowanych do branży było opracowanie platformy „AlUla Specialist”, dzięki której biura podróży mogą uzyskać informacje o AlUli – liczącym 200 tys. lat mieście położonym w północno-zachodniej części kraju, które jako pierwsze w Arabii Saudyjskiej zostało wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Opracowana przez Królewską Komisję AlUla platforma ma ułatwić biurom podróży poznawanie i sprzedawanie wycieczek do tego starożytnego miasta. Na platformie oferowanych jest 5 modułów szkoleniowych dotyczących atrakcji, także materiały, które mogą się przydać biurom podróży przy sprzedaży tego kierunku, w tym filmy promocyjne i informacje o możliwościach organizacji eventów, kalendarz wydarzeń.

Komisja chce zwiększyć liczbę odwiedzających AlUlę z obecnych 160 tys. rocznie do 180 tys. w tym roku i 250 tys. w 2023 r. MO, foto Falula

2022-05-19 09:37:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Sylwetka

»




»PRZEMKO NIEWIADOMSKI
, Agent Roku 2021, dyrektor biura Bon Voyage w Poznaniu. » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter