Grecja startuje z nową kampanią reklamową, która opiera się na prawdziwej historii. Pewien Austriak tak się w tym kraju zakochał, że postanowił przeprowadzić się tam na stałe.
Właśnie z tego powodu – kompletnego przearanżowania swojego życia Otto, bohater spotu reklamowego, przestrzega: „jeśli myślisz o tym, żeby przyjechać do Grecji, pomyśl dwa razy”. Austriak podkreśla zalety mieszkania w tym kraju, otwartość mieszkańców, piękne otoczenie i atmosferę, która sprawia, że czujesz się dobrze. Tak dobrze, że chcesz tam zostać na zawsze.
- W tym roku głównym motywem przewodnim promocji stała się prawdziwa historia – mówi Dimitris Fragakis, sekretarz generalny Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej. Jak dodaje, reklama ma poruszać i podkreślać autentyczność kraju.
Nowa kreacja to kolejna odsłona szerszej kampanii „Wszystko czego chcesz, to Grecja” i kontynuacja poprzednich działań reklamowych „Grecja na zimę” i „Greekend”.
Promocja będzie prowadzona na wszystkich ważnych rynkach źródłowych. MG