W Kiwi.com sprzedaż idzie coraz lepiej – w porównaniu z zeszłym rokiem wzrosty są trzykrotne. Jeśliby zestawić te dane z 2019 rokiem, widać zmianę na plus o 59 procent. Najchętniej internauci zamawiają przeloty do Włoch, Hiszpanii, Tajlandii, Malezji i Kolumbii.
W Polsce rezerwacji jest o cztery razy więcej niż przed rokiem, a nasi podróżni najczęściej wybierają Włochy, Hiszpanię, Grecję, Portugalię i Turcję. Użytkownicy, nie tylko w naszym kraju, stosują kryterium wyboru według ceny – kierunek może być dowolny, pod warunkiem, że spełnia wymogi finansowe.
Według hasła „gdziekolwiek” internauci szukali ofert już 5 miliardów razy – to niemal dwukrotnie więcej niż przed rokiem (1,9). W Polsce liczba użytkowników korzystających z tej opcji w czerwcu wzrosła do niemal 80 milionów - dla porównania w 2021 roku była dwukrotnie niższa. Wyszukiwania objęły miesiące wakacyjne: czerwiec, lipiec oraz sierpień.
Na Kiwi.com propozycje przeglądać można nie tylko według kryterium ceny. Powodzeniem cieszy się też opcja „Oferty”, która prezentuje atrakcyjne ceny lotów z danego lotniska. Trzecie narzędzie to „Nomad”, które pozwala łączyć różne miejsca, jakie internauta chce odwiedzić i zaplanować kompleksowy transport. MG