DESTYNACJE
Lublin stawia na nowoczesne technologie
Lublin już w czasie pandemii postawił na innowacyjność w turystyce. Wówczas wprowadził metodę badania ruchu turystycznego z wykorzystaniem geotrappingu. Teraz inwestuje w poszerzoną rzeczywistość.
Geotrapping to nic innego jak sposób na zidentyfikowanie użytkowników smartfonów i innych urządzeń mobilnych, którzy znajdują się w danym miejscu w określonym czasie. To, jak podaje portal Online Marketing, autorska metoda firmy Selectivv Mobile House, dzięki której możliwe jest precyzyjne dotarcie do użytkowników z kampaniami reklamowymi w przyszłości. Jeśli ktoś przebywa na przykład na konferencji w jakimś mieście i w tym czasie przegląda jedną z 200 tys. aplikacji lub jedną z 14 milionów mobilnych stron internetowych, informacja o tym trafia właśnie do Selectivv Mobile House.
Geotrapping to nie jedyna innowacyjna metoda, z której korzysta miasto. W aplikacji Turystyczny Lublin można zobaczyć historię kilku zabytków. Dzięki wykorzystaniu rozszerzonej rzeczywistości odbudowane zostały między innymi kościół farny i wieża ciśnień. System pokazuje, jak przez lata zmieniały się te budowle, zarówno od zewnątrz, jak i wewnątrz.
Projekt realizowało Biuro Rozwoju Turystyki Urzędu Miasta Lublin i Orizon Group. MG
2022-06-28 06:42:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»