Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»

Promocja na płaskim ekranie

Dwa ekrany LCD w oknach szwedzkiego POIT przez całą dobę będą prezentowały filmy reklamowe o Polsce na jednej z głównych alei Sztokholmu – Karlavägen.

Dla regionów i innych zainteresowanych oznacza to możliwość prezentacji filmów DVD na temat reprezentowanych obiektów i atrakcji. POIT planuje wyświetlać na zmianę cztery różne filmy, co oznacza, że materiał reklamowy prezentowany byłby na zmianę z trzema innymi, przez całą dobę. Ośrodek proponuje miesięczną ekspozycję przy współudziale w finansowaniu kosztów na poziomie 1000 koron szwedzkich, a przy wydłużeniu czasu trwania ekspozycji do trzech miesięcy proponowany współudział w finansowaniu przedsięwzięcia to 1500 koron. Dostarczenie materiału leży po stronie reklamodawcy. Ekrany zostały uruchomione 4 kwietnia. – Dotychczas promowaliśmy Polskę jako destynację na witrynach naszego ośrodka za pomocą narzędzi tradycyjnych, tj. poprzez naklejanie reklam w formie siatek – mówi Małgorzata Hudyma, dyrektor sztokholmskiego POIT. Lokalizacja ośrodka przy jednej z głównych ulic prestiżowej dzielnicy Sztokholmu, jaką jest Östermalm, tuż przy ruchliwym skrzyżowaniu, pozwala na dotarcie rocznie do ok. 20 tys. przechodniów. Dotychczas zainteresowani współpracą partnerzy musieli na własny koszt wykonać aranżacje witryny, najczęściej za pomocą reklam siatkowych, których koszt wynosi ok. 600–800 zł. – Obecnie proponowana forma jest znacznie korzystniejsza finansowo,
a także bardziej nowoczesna w odbiorze i ciekawsza dla potencjalnego widza – dodaje Hudyma. MZ

2011-04-29 16:10:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter