Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BAROMETR TURYSTYCZNY
 
Województwo podkarpackie kojarzone
z turystyką aktywną

W listopadzie ukazał się Podkarpacki Barometr Turystyczny 2021 – 2022, czyli raport opracowany na zlecenie Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej dotyczący ruchu turystycznego w tym regionie.

W Barometrze zawarto m.in. dane o liczbie turystów w województwie podczas pandemii. W ostatnich dwóch latach ich liczba zmalała. Z noclegów skorzystało w każdym ze wzmiankowanych lat poniżej miliona turystów. Frekwencja była zatem podobna do tej odnotowywanej w latach 2011 – 2013. Po pandemii turyści traktowali wypoczynek regionie jako uzupełniający, przebywając tu kilka dni, zwykle w weekendy.

Odwiedzającym województwo kojarzy się przede wszystkim z naturą, przyrodą, krajobrazami, atrakcjami przyrodniczymi kulturowymi. To dlatego przyjazdy do regionu są zwykle związane z uprawianiem turystyki aktywnej, zwłaszcza pieszej, rowerowej.   

Za markowe produkty województwa podkarpackiego uchodzą: Bieszczadzki Park Narodowy, Zamek w Łańcucie i Zalew Soliński. Mocnymi markami są też Bieszczadzka Kolejka Leśna, Twierdza Przemyśl i Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku. MO, foto Pixabay

2022-11-17 09:09:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter