Itaka znów pokazuje swoją ofertę premium. Podobny projekt przed laty prowadziła z magazynem Gala, teraz rozpoczęła współpracę z VIVĄ!. Ambasadorką projektu została aktorka Maria Dębska.
Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska, redaktor naczelna dwutygodnika VIVA, mówi, że przy współpracy chodzi o to, by dzięki połączeniu kompetencji i doświadczenia obu kultowych brandów, świat stał się jeszcze bardziej otwarty, by każdy mógł cieszyć się jego różnorodnością i pięknem. VIVA! będzie rekomendować podróże w najdalsze zakątki świata, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i preferencjami. - Wspólnie przygotowaliśmy wyjątkowe propozycje dla kochających podróże, doceniających komfort, nowe trendy, modne miejsca i te czekające na odkrycie. Korzystamy z nowych technologii, jesteśmy blisko naszych klientów na każdym etapie podróży. Dzielimy się tym, co uznaliśmy za najlepsze, pokazujemy to czym sami się zachwyciliśmy – dodaje Piotr Henicz, wiceprezes ITAKA Holdings
W katalogu znalazły się specjalne oferty Hotels&Deals, elastyczny pakiet ITAKAsmart czy wyjątkowe propozycje dopasowane do indywidualnych preferencji i potrzeb poszczególnych turystów – „Poznajmy się” - hotele w formule „adults only”, „LGBT Friendly”, wycieczki „Kameralne podróże”, „Wakacje pod palmami” oraz „No limits”.
W ofercie pojawiają się najmodniejsze kurorty, słynne resorty, odległe miejsca, jeszcze do niedawna znane tylko wybrańcom, a także ciekawe zakątki Europy, wciąż czekające na odkrycie.
Hasło przewodnie magazynu VIVA! brzmi „Cały ten świat!”. Za kreację i promocję projektu odpowiada zespół BURDA MEDIA. Promocja Katalogu potrwa od listopada’22 do października’23 i opiera się na całym portfolio Burda Media Polska. Katalog jest dostępny w salonach firmowych i biurach sprzedaży ITAKA w całym kraju. MG