REGIONY
Podsumowano Sezon Lublin 2022
Od 1 czerwca do 31 października w Lublinie odbywał się Sezon Lublin – akcja zachęcająca mieszkańców i turystów do poznawania atrakcji miasta.
Aby wziąć udział w akcji należało pobrać karnet u jednego z ponad 50 partnerów akcji. Ci przygotowali dla uczestników 65 propozycji spędzania wolnego czasu podzielonych na 6 kategorii tematycznych. Uczestnicy, którzy skorzystali z atrakcji u partnerów otrzymywali naklejki. Zebranie 10 naklejek premiowane było certyfikatem i kubkiem termicznym, a 30 naklejek – certyfikatem i powerbankiem. Podczas trwania Sezonu Lublin rozdano w sumie 8 tys. karnetów i ponad 21 tys. naklejek, na nagrody wymieniono zaś 430 karnetów.
– Jednym z celów tegorocznej edycji Sezonu Lublin było pobudzenie zainteresowania usługami i produktami turystycznymi w Lublinie, po dwóch latach ograniczeń związanych z pandemią. Zasady akcji sformułowano tak, żeby kierowały turystów i mieszkańców do kolejnych partnerów, a w konsekwencji zachęcały do skorzystania z szerokiej, różnorodnej oferty. Dzięki temu wydano ponad 21 tys. naklejek. Biorąc pod uwagę, że średni wydatek uczestnika w celu pozyskania jednej naklejki to 20 zł, można założyć, że do podmiotów biorących udział w wydarzeniu wpłynęło łącznie ponad 420 tys. zł – komentuje Marcin Kęćko, dyrektor Biura Rozwoju Turystyki Urzędu Miasta Lublin cytowany przez portal Lublin.eu. MO, foto Pixabay
2022-11-28 10:33:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»